10 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben ook 26 weken en werk op een bso, ik vind het zelf qua uren fijner dat ik later op de dag begin maar merk nu wel dat het steeds zwaarder wordt omdat je constant aan staat met die Kids..

2 jaar geleden

Ik werk op een kdv op de baby groep...lichamelijk behoorlijk zwaar en werk nu sinds kort 50%

2 jaar geleden

Ik ben as maandag 26 weken zwanger & werk op een verticale groep.. 0-4 jaar, 16 kiddies per dag. Werk 4 dagen in de week. Ik vind het (nog) prima te doen maar ik moet zeggen mijn hele zwangerschap tot nu toe heb ik geen klagen ;-) Vooral doen waar je, jezelf goed bij voelt. X

2 jaar geleden

Ik werk in de gehandicaptenzorg voor 28 uur, maar tot nu toe is het nog te doen. Sommige hele fysieke taken lukt mij niet meer, maar over het algemeen trek ik het beter dan bij mijn eerste zwangerschap. Wel merk ik dat we de zwaardere maanden van de zwangerschap in gaan. Sneller moe, onhandiger omdat mijn buik in de weg zit en bukken is niet meer zo leuk. Een dag vrij zijn met een zoontje van 2 vind ik soms intenser dan een dag werken 馃槄 dus ik kan mij goed voorstellen dat 16 kinderen dan helemaal heftig is

2 jaar geleden

Ik ben 30 weken en werk ook in de kinderopvang, 32u pw. Sommige weken stond ik nog 40u ingepland. Heb aangegeven dat ik dit teveel vind. Ook ivm harde buiken. Ik werk nu gemiddeld 30u per week. Vind het nog veel vooral aan het einde vd dag. Je tilt en bukt toch vaak op een dag. Collega鈥檚 helpen me wel bv zwaardere kinderen tillen. Maar dan nog. Ik ben blij als ik met verlof kan.

2 jaar geleden

Reactie op Mindl

Ik werk op een kdv op de baby groep...lichamelijk behoorlijk zwaar en werk ...
Hoe doe je dat met baby鈥檚 tillen? fijn dat je wat minder kan werken

2 jaar geleden

Reactie op D-88

Ik ben 30 weken en werk ook in de kinderopvang, 32u pw. Sommige weken stond ...
Ja dat tillen en bukken vooral! Klopt herkenbaar, ik voel me soms ook bezwaard omdat ik niet meer kan bukken en dan dat soort taken op collega鈥檚 komen..

2 jaar geleden

Ik werk zelf ook als zzp op de kdv, ik stop daarom ook eerder met werken omdat ik het erg zwaar vind.

2 jaar geleden

Ik ben 25+4 en ben gastouder. 3 dagen in de week 5 kindjes. Merk dat het tillen idd zwaarder word. Vooral de trappen op en naar bed brengen. En als kindjes behoefte hebben aan een knuffel en met hun armpjes omhoog staan til ik ze niet, maar ga op de grond zitten. Heb nu ook een heupdrager, is wel fijn als ik kindjes wel langer moet tillen. Fijne als gastouder is dat als de kids op bed liggen ik ook even lekker op de bank kan ploffen 馃檲

2 jaar geleden

Ik werk op een babygroep op een kdv. Nu naar 50% gegaan omdat m鈥檔 lichaam het echt niet meer trok met het tillen. Het warme weer werkt daar ook niet aan mee natuurlijk. Ik werk nu de ochtenden zodat ik 鈥榮 middags kan rusten en dat geeft mezelf ook veel rust. Daarnaast stem ik ook met m鈥檔 collega鈥檚 af qua zwaardere kindjes tillen. Is gelukkig allemaal goed te regelen馃