11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb hem nog niet open gemaakt eigenlijk 🙈

2 jaar geleden

Een kraampakket is wat je nodig hebt voor de bevalling ;-).. dus denk niet dat je snel iets dubbel haalt dan

2 jaar geleden

Reactie op pascalle1987

Een kraampakket is wat je nodig hebt voor de bevalling ;-).. dus denk niet ...
Ik had gelezen dat in sommige kraampakketten ook baby verzorgingsspullen zitten, vandaar.

2 jaar geleden

Bij hoeveel weken krijg je die binnen?

2 jaar geleden

Kun je niet gewoon op de website van zilveren kruis zien wat erin zit? Misschien dat je daar meer info vindt. Ik ben bij de friesland verzekerd, en daar staat precies wat er in het kraampakket zit. En kun je ook nog kiezen uit duurzaam en standaard kraampakket.

2 jaar geleden

Hele saaie dingen die je echt zelf niet in huis haalt. Matjes voor in je bed, alcohol, watten, klemmetje voor de navelstreng dat soort spullen. Ik zit niet bij de zilvere kruis maar heb nog nooit gehoord dat er meer in zat als zulke praktische dingen.

2 jaar geleden

Vorige zwangerschap zat er een verzorgingssetje van Philips Avent + knuffeltje bij mijn kraampakket van Zilveren Kruis.

2 jaar geleden

Bij hoeveel weken krijg je die binnen?
Moet je zelf bestellen

2 jaar geleden

Reactie op MomL

Vorige zwangerschap zat er een verzorgingssetje van Philips Avent + knuffel ...
Dit had ik inderdaad ook. Heel handig wel! Daardoor hoef je niet extra een vijltje aan te schaffen voor scherpe nagels of een nagelknipper, of een thermometer!

2 jaar geleden

Bij mijn zilveren kruis pakket zat niets extra's. Het waren puur dingen als matrasbeschermers, wondcompressen en zeer charmante onderbroekjes. Ik heb wel de duurzame variant waarbij de spullen uitwasbaar zijn (behalve watten en wondcompressen dan).

2 jaar geleden

Inhoud staat ook wel op de site: dit is de inhoud van het standaard pakket.