Hoi!
Het wordt weer kouder, dus mijn kleintje heeft haar dikke winterjas weer aan. Nou weet ik dat het advies in principe is om geen jas te dragen in de kinderstoel, omdat dat veiliger is. Hoe doen jullie dat?
Ik vind het zielig om haar zonder jas in de auto te zetten, want het is gewoon koud! Of moet ze daar dan die paar minuten even doorheen?
Ik ben benieuwd hoe anderen dit aanpakken!
Korte afstanden heeft hij soms wel gewoon zijn jas aan en dan trek ik de riempjes goed aan. Langere afstanden doe ik een dekentje over hem heen. Maar is inderdaad soms lastig want is koud en ik houd ook vaak zelf mijn jas aan🙈
Wij gaan er vaak gewoon even doorheen en de verwarming zo snel mogelijk aan!
Er bestaan ook wel een soort voetenzakken voor grotere kindjes volgens mij en anders een voetenzak voor de kinderwagen of buggy kan ook goed werken
Ik doe wel gewoon zijn winterjas aan en trek de riempjes goed aan, wil ook niet dat hij het heel koud heeft en als de riempjes goed aansluiten, lijkt mij het geen probleem...
Ik doe wel gewoon zijn winterjas aan en trek de riempjes goed aan, wil ook ...
Heb je je kindje toevallig wel eens met winterjas in de riempjes gezet. Daarna zonder winterjas en de riempjes op dezelfde stand? Dan zie je hoeveel verschil er eigenlijk tussen zit en hoeveel loze ruimte.
Je moet uiteraard je eigen gevoel volgen, maar ik denk dat je schrikt.