12 Reacties

één maand geleden

Helaas geen tip, wel hetzelfde verhaal! 13maanden en huilend wakker worden, meerdere keren per nacht. We moeten er dan echt uit en hem bij ons nemen (lees op stoel zitten en sussen tot hij in slaap valt) dan kunnen we hem weer terug leggen. Maar de nachten zijn pittig! Het is maar een fase is de mantra.. nu zit hij ook midden in zijn eenkennig fase, tanden en alles tegelijkertijd dus dat zal vast niet mee helpen helaas 😅

één maand geleden

Geen tips, maar wel precies hetzelfde verhaal!

één maand geleden

Heel herkenbaar dit! We zijn gewoon ten einde raad en slapen gemiddeld 15 uur per 3 nachten. Hierdoor er ook voor gekozen om haar tussen ons in te laten slapen.. ik blijf ook steeds tegen mezelf zeggen dat het een fase is..

één maand geleden

Hopelijk is het snel over, daar houd ik me ook echt aan vast..

één maand geleden

Hier ook! Slaapregressie, verkouden, tandjes en die stomme klok die weer verzet werd, resulteert in vreselijke nachten! Hij wordt 1 of meerdere keren wakker en is 1 tot 3 uur wakker. Soms aan het kletsen, soms wil hij wel geknuffeld worden en soms wil hij alleen maar slapen terwijl je vlakbij bent. We zijn vaak lang bij hem gebleven en dan kon je uiteindelijk wel wegsluipen. Na 4 weken slechte nachten, wisselend in hoe slecht, sliep hij vannacht ineens weer goed door! Met onze dochter op iets latere leeftijd ook gehad, bij haar helpt het heel erg om ze bij ons te laten slapen. Dan slaapt iedereen beter! Succes en het wordt écht weer beter 💐

één maand geleden

Bij ons hetzelfde verhaal. Ze slaapt al een lange tijd bij ons. Maar hierdoor slaapt ze goed door en krijgen wij ook genoeg slaap.

één maand geleden

Hier ook hetzelfde verhaal. We hebben het geaccepteerd en slapen lekker samen. Dit gaat weer over, met de oudste ook gehad! Ook lekker genieten van dat kleine lijfje naast je in bed ❤️

één maand geleden

Herkenbaar! Sprong 7 lijkt me… Wij zijn na 2 weken hel er gelukkig doorheen. We hebben dr snachts laten spelen, gebadderd, gewandeld buiten met de wagen en de fles gegeven. Telkens viel ze na 1,5 a 2 uur in slaap. Tot de laatste keer….telkens met terugleggen bleef ze huilen tot we terugkwamen. We hebben haar 45 minuten laten huilen tot ze als een blok in slaap viel. Daarna nooit meer gehad. Het voelde rot maar ik denk dat ze het nodig had. Het consultatiebureau gaf achteraf ook aan dat zolang je responsief bent als ouder en ze weten dat je 95% van de tijd troost, het niet erg is ze incidenteel zichzelf in slaap te laten huilen/zelf te laten kalmeren.

één maand geleden

Reactie op nicky-87-

Herkenbaar! Sprong 7 lijkt me… Wij zijn na 2 weken hel er gelukkig doorhee ...
Trouwens: veel succes en een digitale knuffel, het word zeker beter!

één maand geleden

Reactie op nicky-87-

Trouwens: veel succes en een digitale knuffel, het word zeker beter!
Hier inmiddels een maandje bezig zoals het nu gaat.. we hebben het maar geaccepteerd en nemen hem voor t laatste gedeelte van de nacht dan bij ons in bed. Alleen went hij daar nu natuurlijk ook aan, wat we straks weer moeten afleren. Gelukkig hebben we gemiddeld 1 dag per week dat hij wel de hele nacht doorslaapt, dus dat geeft vertrouwen dat hij t nog kan😅😂🤣

één maand geleden

Reactie op Lennie89

Hier inmiddels een maandje bezig zoals het nu gaat.. we hebben het maar gea ...
Ik weet niet of die zorg terecht is. Wij hadden ook een fase dat ze elke nacht huilend wakker werd en dat we haar bij de derde keer wakker (of, als we het te zwaar vonden, al bij de eerste keer) bij ons in bed namen (want dan slapen wij allemaal goed). Maar opeens lijkt het zichzelf op te lossen. Nu al meerdere nachten dat ze gewoon doorslaapt in eigen bed. We hebben dat dus niks speciaals voor gedaan. In de tussentijd heeft ze leren lopen en meerdere tanden gekregen dus misschien had ze tijdelijk meer behoefte. Kan je niet een manier vinden om alledrie lekker met haar in bed te slapen, zoals dat een van jullie met hem in bed gaat en de ander naar een logeerbed.

één maand geleden

Reactie op Denise2406

Ik weet niet of die zorg terecht is. Wij hadden ook een fase dat ze elke na ...
Ik hoop ook dat het vanzelf over gaat, jouw verhaal geeft me in ieder geval moed haha. We hebben een erg groot bed dus passen er prima in met z’n 3e, mijn zoontje ligt dan in het midden bovenaan (meestal kroelend met mij of mijn vriend). Eigenlijk ook wel weer heel mooi dat je dit zo samen mee maakt, maar je slaapt toch veel minder diep allemaal.