131 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op pdxxx
Was dit je eerste echo? Proficiat trouwens!!!
Dankjewel! Ja, de eerste echo!
3 jaar geleden
Ja wij ook en ook uitgerekend in september! Ik heb al wel 2 keer bloedverlies gehad dus ben enorm onzeker, ook na missed abortion in november. Hoe voelen jullie je?
3 jaar geleden
Dubbel gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu? En wanneer ben je ongeveer uitgerekend?
Ik ben er woensdag met een vroege echo achter gekomen dat ik ook zwanger ben van een tweeling, helaas nog geen kloppende hartjes, ze dacht dat ik ergens in mn 5e week zat, dus nog even spannend of het wel goed gaat.. Ik heb zaterdag weer een echo, duurt lang😅
Hopelijk wel twee kloppende hartjes al gezien? 😍
3 jaar geleden
Reactie op Melanie456
Super leuk! Wij krijgen ook een tweeling in Aug. Hoeveel weken ben je?
Ik ben vandaag 8+4 ❤️
3 jaar geleden
Reactie op Ireneee
Dubbel gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu? En wanneer ben je ongeveer uitgere ...
Dankjewel! Ik ben nu 8 weken zwanger, midden september uitgerekend!
Oh, spannend ja! Kan me voorstellen dat de dagen dan lang duren! Wij hebben vanochtend twee hartjes mogen zien, hopelijk jullie ook! ❤️
3 jaar geleden
Reactie op mandarijn1985
Ja wij ook en ook uitgerekend in september! Ik heb al wel 2 keer bloedverli ...
Ja, dat kan ik me voorstellen! We moeten het echt nog even laten bezinken, mijn man was na de echo echt even sprakeloos. Hoe gaat het met jou?
3 jaar geleden
Reactie op smmir
Hi dames!
Wij verwachten ergens eind juli onze tweeling! Deze week ben ik ...
Ah wat leuk om te horen! Gefeliciteerd! ❤️
Hoe voel je je?
3 jaar geleden
Ah wat leuk om te horen! Gefeliciteerd! ❤️
Hoe voel je je?
Heel erg moe, echt heel moe.. de ergste kwaaltjes heb ik denk ik nu gehad hoop ik.. heb nu last van bandenpijn en onrustige nachten. Vanaf nu kan me buik heel snel groeien waardoor ik overal last heb van beneden en mijn rug
3 jaar geleden
Gaaf! Dubbel gefeliciteerd met dit mooie nieuws. Hier hebben we vorige week ook het nieuws gehad dat we er twee verwachten!
Heb je ook al gezien hoe de baby’s groeien, vruchtzak, placenta?
Super leuk om in contact te zijn met andere tweeling mama’s gedurende de zwangerschap om ervaringen te delen.
3 jaar geleden
Ik mocht vanavond nog langs het echo centrum en we hebben twee sterke kloppende hartjes gezien. Enthousiaster dan de echo vorige week! Zo bijzonder om te zien en erover te filosoferen. Eerste uren vond ik het wel wennen maar ik vind zwanger zijn en baby-tijd niet zo leuk dus als alles goed mag gaan ben ik daar hierna wel vanaf! Al was een ongecompliceerde zwangerschap ook wel een keer leuk geweest (hiervoor Corona tijd en erna een miskraam).
Ik hoop wel echt op 2eiig, want ik kan blonde leerlingen op m’n werk al nauwelijks onderscheiden 😂😂
Ik heb wel last van de kwaaltjes en moet echt rust nemen.
3 jaar geleden
Reactie op Ireneee
Heel fijn! Spannend hoor! Je tweede en derde kindje? 🤗
Ja, onze dochter word bijna 1!
3 jaar geleden
Reactie op Jen91
Ik ook zwanger van een tweeling, en ook vandaag 8+4❤️
We moeten nog heel er ...
Oh, wat bijzonder! Wij ook hoor, het moet echt even bezinken. Bij ons ook, hoe oud is jullie eerste kindje?
3 jaar geleden
Reactie op mandarijn1985
Ik mocht vanavond nog langs het echo centrum en we hebben twee sterke klopp ...
Oh, wat ontzettend gaaf! Hier ook wel last van de kwaaltjes, voornamelijk misselijk en heel erg moe.
3 jaar geleden
Reactie op slee
Gaaf! Dubbel gefeliciteerd met dit mooie nieuws. Hier hebben we vorige week ...
Dankjewel, jullie ook! We hebben nog niet kunnen zien of het een- of 2eïig is, hopelijk bij de termijnecho.