9 Reacties
3 jaar geleden
Volg. Hier hetzelfde probleem met cup G. Merk dat mn BH's nu al niet meer lekker zitten, mag die dan ook graag uit doen na een dag werken haha.
3 jaar geleden
Dit is mijn 2e zwangerschap! De anita bh's zijn heeel fijn. Die droeg ik al na 10 weken zwanger te zijn van mijn eerste. Nu is hij 13 maanden en draag ik ze nog!!! Ze zijn meteen voedingsbh's dus je doet er heel lang mee.
3 jaar geleden
Ik geef ook al 13 maanden bv dus die klipjes zijn 10000 keer op en af gegaan en nog nooit los gegaan. Besteld via zalando en in de bh speciaalzaak gekocht!
3 jaar geleden
Ik heb sinds mijn eerste zwangerschap cup I (na de laatste zwangerschap ga ik voor een verkleining). Ik zweer bij prima donna, anita en elomi. Bij anita vond ik ook een comfort bh zonder beugel (wel geen voedingsfunctie maar je duwt de cup wel makkelijk naar onder) en deze geeft ook voldoende ondersteuning.
3 jaar geleden
Ik heb cup F en een voedingsbh bij de Prénatal gehaald. Werd na een paar weken al gek van mijn eigen bh. Ze zijn wel prijzig maar ben er wel echt blij mee. Nog genoeg steun voor grotere cup maat.