8 Reacties
2 jaar geleden
Ah nah 鈽癸笍 ik snap dat je je hier niet comfortabel bij voelt. Ik heb er geen ervaring mee, maar heb laatst wel gelezen dat hellp in uitzonderlijke gevallen gepaard gaat met 'gewoon' een lage bloeddruk. Slechts in een heel laag percentage van de gevallen, maar het kan inderdaad wel.
Ik zou nog eens aandringen op de check op zwangerschapsvergiftiging denk ik... Succes! 馃崁
2 jaar geleden
Ah nah 鈽癸笍 ik snap dat je je hier niet comfortabel bij voelt. Ik heb er geen ...
En zeker als je dit eerder al gehad hebt ook icm lage bloeddruk moet ze je toch wel serieus nemen lijkt me
2 jaar geleden
Ik ga vanmiddag om 2 uur. Dit was een andere VK dan ik de vorige keer had en wou me vandaag toch echt nog zien en niet na het weekend. Thanks 馃挌
2 jaar geleden
Alles was gelukkig goed. De eiwitten waren goed, dus waarschijnlijk is het stress.
VK wou hem nog even meten, ze is in opleiding voor de groei echo's en wou deze kans even om te oefenen, maar deze kleine man lag zo raar dat ze niks kon 馃槅
2 jaar geleden
Reactie op CheesyFries
Alles was gelukkig goed. De eiwitten waren goed, dus waarschijnlijk is het ...
Fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen
Ik werd vorige zwangerschap opgenomen met een bloeddruk van 130/100. Ik hield al een paar dagen fors vocht vast maar mn bloeddruk was nog goed, tot die ochtend.
In het ziekenhuis had ik toen veel eiwitten in mn urine, en in het bloed al wat lage bloedplaatjes.
Ik heb, ondanks dagelijks bloeddruk meten en geen negatieve signalen deze zwangerschap, bij mijn 33 weken controle om bloed en urine controle gevraagd. Puur ter geruststelling. Was nu ook helemaal goed.