20 Reacties

24 dagen geleden

Hier precies hetzelfde. Ook 18 kilo er bij en nog 6 kilo die er af moeten en borstvoeding. Zo frustrerend... 😐

24 dagen geleden

Hier ook 23 kg eraan nu nog 10 te gaan 🙄

24 dagen geleden

Reactie op LvD23

Hier ook 23 kg eraan nu nog 10 te gaan 🙄
Same!!!

24 dagen geleden

Jup hier hetzelfde.. nog ruim 7 kilo. Ik geef wel flesvoeding. Verder eet ik vrij gezond en sport ik alweer.. mag nog niet baten. Begin zelfs weer iets zwaarder te worden.. mis mijn sportieve lijf van voor de zwangerschap.. Maargoed, als ik naar mijn lieve baby'tje kijk is het meer dan waard ❤️

24 dagen geleden

Hier ook… ik moet nog 8 kilo.. ben 4 weken na zwangerschap. Ik eet 2x per dag, beweeg veel, geef borstvoeding, maar er gaat niks meer af lijkt wel…

24 dagen geleden

Ik was met borstvoeding, 20 kg aangekomen in de zwangerschap, na 9 maanden weer op mijn oude gewicht. Bij ons eerste kind. Nu ook 20 kg aangekomen en nu nog 9 kg te gaan. Geef het de tijd, komt echt wel goed!

24 dagen geleden

Hier hetzelfde 😫. Was 21 kilo aangekomen tijdens deze zwangerschap. Na 3 weken was er 11 kilo af maar blijf nu al weken hangen. Nog 10 kilo te gaan😜. Super irritant dat ik bijna geen broeken pas en zelf mijn schoenen zitten nog straks + ik pas mijn trouwring niet meer🥲.

24 dagen geleden

Herkenbaar. Ruim 25 kg aangekomen tijdens de zwangerschap. Nu 10kg kwijt. Ik herken mijn eigen lichaam niet meer. Als ik mijzelf zie op foto’s die zijn gemaakt schrik ik gewoon. Hetzelfde voor kleding passen. Het is echt even mentaal schakelen. Bij mij is het nu 8 weken geleden en ben benieuwd hoe het gaat nu ik weer meer mag (keizersnee).

24 dagen geleden

Ik zou willen dat ik zwangerschapskiloos had. Van begin tot einde misselijk geweest en ook spiern op gegeten dus ik weeg juist minder dan coor de zwangerschap en zie ook echt dat ik ben afgevallen op lelijke manier en heb juist moeite met aankomen

24 dagen geleden

Hier bijna 7 weken maar blijf ook hangen op de 6 extra kilo’s. Mega frustrerend in de zwangerschap voelde ik me al dik en lelijk en kon ik niet wachten tot ik mijn eigen kleding weer aankon. Waar iedereen riep oh je ziet het bij jou alleen aan je buik en de opmerkingen ach jij bent zo weer slank. Waarvan ik al had van hallo nee praat niet zo gemakkelijk allemaal. En nu pas ik met pijn en moeite 2 oude broeken en iedereen zegt oh en je hebt weer je lijntje terug! Uh nee mensen die kilo’s zitten er nog steeds en vind het mega frustrerend. Zo lekker klagen 😅 Vandaag wel groen licht gekregen om thuis wat oefeningen te doen dus hopelijk doet dat iets. Ik kan niet wachten tot ik mezelf terug heb!

24 dagen geleden

Ooooo wat herkenbaar! Ik ook 20 kilo aangekomen en meteen na de bevalling (keizersnede) waren er 10 af. Maar nu na 7weken zijn die andere 10 er nog precies aan. Ik had verwacht dat het iig wel per 100 gram langzaam iets minder zou worden nu ik weer actiever ben, veel loop en weer mag tillen etc. Maar er gebeurt vrij weinig. En ik pas dus ook zeker mn oude kleren niet meer. Maar goed. Ik lees dus ook verhalen dat het echt goedkomt, dus ik hou gewoon goeie hoop!

24 dagen geleden

Heel herkenbaar! En ookal zegt iedereen je bent net bevallen… denk ik nou en ik moet toch gelukkig zijn met mijn lijf. Maar goed ik doe nu twee weken ‘broodje dunner’ 1,5 kilo er af en je eet echt lekker! Het kan dus ook met BV 😃

24 dagen geleden

Het is bij mij ook vooral dat mijn heupen breder zijn geworden. Qua gewicht valt het bij mij mee. Ik ben 4 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap, maar door mijn heupen lijkt het wel 20. Niks komt voorbij mijn bovenbenen.

24 dagen geleden

Reactie op Lauw1993

Het is bij mij ook vooral dat mijn heupen breder zijn geworden. Qua gewicht ...
Dit is mega herkenbaar, ik google laatst: heupen blijvend breder na bevalling? Mijn man zegt wat doe je?? Ik zeg ja echt?! Dat idee heb ik. Maar dat kan dus

24 dagen geleden

Niet op de weegschaal staan😂😂 dat is mijn oplossing tot nu toe. Geen idee hoeveel er nog aan zit. Geeft mij nu wat rust. Ik beweeg goed, eet goed. Borstvoeding. Ja sporten nog niet zo als eerst maar duurt ook nog wel even. Dus komt vast goed .

23 dagen geleden

Herkenbaar! Hier nog 9 kilo zwaarder.. Vorige week 2 nieuwe broeken gekocht bij h&m van 20 euro. Hierin voel ik mij prettig en kan ik mee vooruit tot ik hopelijk mijn oude broeken weer pas. Het kopen van fijne broeken heeft mij echt goed gedaan! Aanrader dus!!

23 dagen geleden

Verwacht niet dat je gelijk al je kilo's kwijt bent. Dit is mijn 2e en bij de eerste raakte ik mijn kilo's pas kwijt nadat ik gestopt was met borstvoeding. Nu ook weer borstvoeding en zit nog op +5 kilo. Je hormonen zijn nog niet uit je lijf ivm borstvoeding, je houdt nog meer vocht vast. Maak je er nog niet te druk. Ik was mijn overtollige kilo's de vorige keer 2 maanden na stoppen van borstvoeding kwijt..

22 dagen geleden

Mijn ervaring met borstvoeding geven is juist niet dat de kilo’s eraf vliegen. De meeste kilo’s verloor ik de eerste 2 zwangerschappen pas nadat ik stopte met borstvoeding.. deze zwangerschap ben ik niet veel aangekomen doordat ik een dieet volgde voor mn diabetes en heb ik maar een maand borstvoeding kunnen geven, dus nu zit ik op oude gewicht, maar niet in oude vorm hoor 😅

22 dagen geleden

Ja hier ook! 17,5 kg aangekomen tijdens de zwangerschap en nog 5kg te gaan.. (2 maanden geleden bevallen) geef ook borstvoeding. Bij mijn dochter was het er zo vanaf maar bij mijn zoontje blijft het toch langer zitten. Ik ben sinds vrijdag begonnen met sporten in de hoop dat ik snel weer op mijn oude gewicht zit. Probeer wel gewoon goed te blijven eten en daarin niet teveel te laten, want dan kan je borstvoeding ook teruglopen! Uiteindelijk komt het vanzelf wel.

21 dagen geleden

Hii, ik weer niet hoeveel kilos ik aangekomen ben maar ik zie zeker wel veranderingen in mijn lichaam, een dag na de bevalling was mijn buik al helemaal weg en goed ingetrokken was er super blij mee, nu 3/4 weken later heb ik een buikje gekregen alsof ik weer zwanger ben… heb altijd een strak buik gehad vind dit echt jammer.. ik ben ook niet echt zo een eter