8 Reacties

2 jaar geleden

Ik leg een warmte kussen in mn rug! Dat is erg fijn

2 jaar geleden

Ik slik al sinds week 14 magnesium vanwege anderen reden, tot nu toe (bijna) geen last van bandenpijn

2 jaar geleden

Ik slik magnesium en gebruik een warmte band. Werkt tot nu toe heel erg verlichtend

2 jaar geleden

Just to be sure; laat je urine even controleren op een blaasontsteking. Blaasontsteking geeft tijdens de zwangerschap ander soort klachten (zoals rugpijn/last van buik). En verwaarloosde blaasontsteking kan helaas slecht aflopen voor de baby. Wij zijn hierdoor ons nichtje met net geen 24 weken verloren. Ikzelf heb tijdens mijn tweede zwangerschap (nu) ook een blaasontsteking gehad en herkende hem ook niet. Last van mijn rug en inderdaad van mijn onderbuik.

2 jaar geleden

Hier eigenlijk precies hetzelfde, echt heel naar en zwaar馃槩. Ik gebruik thuis een buikband, warmteband en XL-zwangerschapskussen.

2 jaar geleden

Ach wat naar zeg! Hier helpt de til en buktechnieken te gebruiken. Gister heel erg last van m鈥檔 rug gehad, dus vannacht voor het eerst met een voedingskussen geslapen. Dit lijkt te helpen.

2 jaar geleden

Ik ben bij de bekken fysiotherapeut geweest. Zij heeft mij wat handige tips gegeven en wat simpele oefeningen voor thuis .

2 jaar geleden

Hier ook veel rug klachten! Mijn partner masseert mij als ik veel last heb in de avond voor het slapen en dat helpt bij mij echt enorm, misschien helpt dat voor jou ook? 馃