21 Reacties

2 weken geleden

Ze zit officieel nog niet in die rode periode hier, maar heeft wel enorm last van die 3 H's.. Denk omdat ik net weer ben gaan werken en zij gestart is op de opvang (wat ze overigens heel leuk vindt). En 6mnd slaapregressie. Ik knuffel al veel, maar zal morgen ook echte huid op huid proberen!

2 weken geleden

Reactie op Daph90

Ze zit officieel nog niet in die rode periode hier, maar heeft wel enorm la ...
Slaap regressie heeft ons zoontje juist heel weinig last van. Maar nu is het krijsen als hij naar bed moet 's avonds. Dan ben ik al gauw een uur bezig tot zijn batterij echt compleet leeg is. Dan valt ie uiteindelijk in slaap met mn hand op zn buikje en klinkend als een huilende pop van wie de batterij op gaat😅.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: veilige hechting en op vakantie met je baby

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over het belang van een veilige hechting, en hoe jij je band met je baby kan versterken. Verder hebben we het over oefenhapjes, tips voor op vakantie en een nachtje weg zonder je baby.

2 weken geleden

Hier ook middenin de rode periode maar mijn zoontje is sowieso geen makkelijke. Maar vandaag en gisteren was wel next level, meteen jengelen of zelfs heel hard huilen met dikke tranen als ik hem even wegleg. Ik zag je berichtje, meteen oei ik groei gecheckt en inderdaad, sprong 5 is ook aan hier

2 weken geleden

Reactie op Hannekelalala

Hier ook middenin de rode periode maar mijn zoontje is sowieso geen makkeli ...
Oh ik voel je! Het gaat echt door merg en been. Geloof me trek lekker die kleding uit en lekker huid op huid gaan liggen. Mijne sliep binnen 2 minuten en echt 1,5 uur ofzo. Hij werd super blij wakker en was rest van de dag zoveel rustiger en vrolijker

6 dagen geleden

Wij lijken erdoorheen te zijn, nu zijn zn bovenste hoektanden de boosdoener🥺 kleine man krijgt 0 chill van zn lijfje zo zielig😫

6 dagen geleden

Ik merk tot nu toe alleen dat ze wat meer vermaakt wil worden en door heeft als we weglopen. Als ze zelf leuk aan het spelen is kan ik wel gewoon even uit beeld blijven trouwens. Ben ook benieuwd of er mensen zijn die hier opzich rustig door heen komen? Of moet ik ook nog echte drama verwachten? Normaal is ze ook niet heel hangerig, valt goed zelf in slaap etc.

6 dagen geleden

Hier ook last van.. Maar dan was ze ook ff ziek sinds een paar dagen met koorts. Nog geen tanden te bekennen!

6 dagen geleden

Wij zitten nu in de tweede week van het rode en het is vandaag echt drama! Niks is goed en heel huilerig en hangerig. Hoop dat het snel weer voorbij is 🤭

5 dagen geleden

Hier net zo... zo enorm zielig hij droomt ook zooveel en begint hij al in zijn slaap te huilen en wordt overstuur wakker. Zo enorm met ons mannetje te doen

5 dagen geleden

Reactie op SaJes

Hier net zo... zo enorm zielig hij droomt ook zooveel en begint hij al in z ...
Brengen jullie de kleine wel naar de opvang nu hij zo overstuur is? Ons mannetje moet morgen en overmorgen heen en zit gewoon in twijfel
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 dagen geleden

Hier zitten we nog in het gele van sprong 5... dus ben benieuwd

3 dagen geleden

Reactie op MVJ2024

Wij zitten nu in de tweede week van het rode en het is vandaag echt drama! ...
Ik adviseer op die momenten echt even lekker skin to skin te doen. Dan vallen ze vaak ook ff lekker in slaap. Dat deed hier wonderen. Werd hij ook ineens vrolijk wakker wat dan bijna hele dag aanhield

3 dagen geleden

Reactie op SaJes

Brengen jullie de kleine wel naar de opvang nu hij zo overstuur is? Ons man ...
Op de opvang ging het juist best prima. Hij was wel ietjes nukkiger. Maar daarentegen heeft hij daar juist 2 hele lange slaapjes gedaan van 2 uur😧 geen idee hoe😅

3 dagen geleden

Reactie op JelineB

Hier ook last van.. Maar dan was ze ook ff ziek sinds een paar dagen met ko ...
Ja ons kereltje begon vroeg aan zn tanden reis. Met nieuwjaar begon de drama, 2 maanden lang pijn en ongemak op en af. Toen had hij 1 tandje, 2 weken later was nummer 2 er ineens. En nu maandje later komen de bovenste hoektanden door. Maar de puntjes zijn al door dus hopelijk komen we nu goed weg

3 dagen geleden

Reactie op roosie19978

Ik merk tot nu toe alleen dat ze wat meer vermaakt wil worden en door heeft ...
Hoop voor jullie dat het zo blijft😅 wij konden m niet wegleggen maar vast houden was ook lang niet altijd oke🤣 gewoon niks was goed

3 dagen geleden

Reactie op Jess1992

Hoop voor jullie dat het zo blijft😅 wij konden m niet wegleggen maar vast ...
Ohh heftig zeg.. hoelang duurde dat?

gisteren

Reactie op roosie19978

Ohh heftig zeg.. hoelang duurde dat?
2 weken ongeveer

gisteren

Ons meisje zit er net paar daagjes in. Sprong 5 was best lastig en dan ging het 1 week zo fantastisch met het slapen en nu is het terug een hel om ze in slaap te krijgen + korte dutjes. S avonds wilt ze niet gaan slapen… precies weer de newborn fase 🙈 hebben we ook veel gesukkeld met dat slapen. Voor de rest is ze wel tevreden gelukkig.

gisteren

Reactie op Jess1992

2 weken ongeveer
Dat moet dan zeker pittig geweest zijn! Hopelijk nu weer een beetje fijn ritme en goede nachten?

gisteren

Reactie op Jess1992

Op de opvang ging het juist best prima. Hij was wel ietjes nukkiger. Maar d ...
Hier op de opvang ook beter dan thuis. Zoals ze zelf zo mooi zeggen "ze zijn vermoeiender dan thuis". De leidsters, niet de kinderen 😅