Herkenbaar voor iemand? Sinds vanavond bloedverlies, ging naar de wc en bij het afvegen bloed op het wc papier. Dit tot een paar keer toe. Waren uit eten dus schrok echt even. Na kwartiertje weer even naar de wc geweest en toen weer bij het afvegen wat bloedverlies, en een kleine stolsel. Gelukkig geen buikpijn, alleen wel heel de dag af en aan harde buiken. Die had ik de avond ervoor ook al. Moet wel zeggen zijn vanaf half 11 vanmorgen op stap geweest, en tussen door wel wat gezeten maar ook wel veel gelopen. Verloskundige gebeld, want zijn op vakantie dus wilde even overleggen wat ik het beste kon doen. Die maakt zich niet direct zorgen, en zei even af te wachten. Gelukkig werd het minder. En anders kan ik de huisartsenpost bellen. Nu zei ze misschien is het een blaasontsteking. Daar kan je ook harde buiken en eventueel bloedverlies van krijgen. Maar heb verder geen symptomen die wijze op een blaasontsteking. Zijn dinsdag pas weer terug van vakantie. Nu twijfel ik dus of ik morgen naar de huisartspost moet gaan om toch een blaasontsteking uit te sluiten. Of herken iemand anders het bloedverlies rond dit termijn en was er iets anders/of niks aan de hand? Thuis zou ik direct even langs de verloskundige/huisarts gaan, maar dit is toch altijd weer een lastige situatie als je niet thuis bent.