8 Reacties
vorig jaar
Hier ook een puckababy 4 seizoenen slaapzak voor mijn dochter van 21 maanden. Deze is te gebruiken tot 100cm geloof ik. Alleen zou ik deze niet aanschaffen voor je pasgeboren baby. Een slaapzak is namelijk niet persee altijd van toepassing bij een newborn. Mijn dochter heeft de eerste maanden bijvoorbeeld gewoon alleen onder lakentje en deken geslapen dit wordt inprinciepe ook geadviseerd. Als je toch graag een slaap zak wil. Zou ik persoonlijk kijken naar een puckababy piep voor 0 tot 3 maanden, daarna de puckababy mini van 3 tot 6 maanden en daarna een 4 seizoenen van puckababy. Ja ik weet het het zijn dan best uitgaven, maar zoals ik al zeg misschien heeft je baby het helemaal niet nodig
vorig jaar
Ik zou dit pas aanschaffen als je denkt dat je het echt gaat gebruiken. Wij hebben ook een aantal puckababy slaapzakken gekocht voor onz eeerste, wel blij mee, maar ook wel overrated vind ik eerlijk gezegd. En onze dochter sliep er na 1,5 jaar niet meer in, omdat die vrij smal was. Toen zijn we naar een Hema slaapzak over gegaan die ook helemaal chill was en die kostte maar 20 euro 😂 Dus lang verhaal kort; ik denk per kindje verschillend wat fijn is / waarde toevoegt.
vorig jaar
Reactie op MK24
Ik zou dit pas aanschaffen als je denkt dat je het echt gaat gebruiken. Wij ...
Zelfde ervaring! Blij mee, maar overrated. Als je in de aanbieding slaapzakken koopt dan ben je veel goedkoper uit.
Ik heb zelfs 2 puckababy’s die kapot zijn gegaan, wel goed geholpen door de klantenservice.
vorig jaar
Jaa volgens mij wel! Is ook m'n eerste dus ook geen ervaring mee. Maar ik zocht zelf iets wat meteen voor kleine baby'tjes alle temperaturen kon aangezien de eerste 3 maanden alle kanten op kan gaan. Deze gaat van tog 1(alleen de binnenzak) tot echt heel warm als je alles aan doet. Dus wel echt alle seizoenen. Heb er zelf eentje op vinted besteld omdat ze er maar 3 maanden inpassen.
vorig jaar
En misschien nog een tipje, eerste ~half jaar kan je ook nog slaapzakje met dekentje combineren omdat de meeste baby’tjes dan nog niet kunnen draaien en braaf op hun rugje blijven liggen waardoor een dekentje nog altijd een fijne optie erbij is waardoor je met warmte kan varieren. Soms misschien nog wel fijner omdat je dan niet de hele slaapzak uit hoeft te doen. Wat dunnere slaapzak en dan kan je in de loop van de nacht er nog een dekentje op gooien als het wat afkoelt.