14 Reacties

2 jaar geleden

Hallo Foxies10, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben zelf net 4 weken zwanger voor het eerst en herken deze klachten. Ik heb ze al ruim een week, soms wel soms niet en soms ook heftiger dan de andere keer. Ik heb daarom al veel op internet gekeken en kom telkens uit bij hetzelfde: bandenpijn. Dit kan al vroeg in je zwangerschap optreden. Het komt vaker voor dat vrouwen menstruatie achtige krampen hebben, zolang je geen bloed verliest zou ik me niet te veel zorgen maken. Liefs 馃槝

2 jaar geleden

Reactie op Pientertje

Hallo Foxies10, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben zelf net 4 weken ...
Hoi Pientertje! Bedankt en jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Dankjewel voor je reactie, dat is toch wel geruststellend! Het blijft spannend allemaal, begin dan toch te twijfelen, zo stom! 馃檲

2 jaar geleden

Dank je wel!! Heel herkenbaar, je hoopt zo dat alles goed is en blijft. Spannend is het zeker!

2 jaar geleden

@foxies10 ik heb dat ook wel een beetje alleen meer in mijn liezen ik ben ook 5 weekjes zwanger

2 jaar geleden

Ik heb daar ook last van! Ik heb in augustus een miskraam gehad met 6 weken, daarbij had ik de week van tevoren ook veel menstruatiekrampen. Vannacht had ik dat weer, dus ik maak me gelijk zorgen. Ik lees gelukkig veel dat andere daar ook last van hebben en dat het niks slechts hoeft te betekenen, maar ik vind het toch spannend..

2 jaar geleden

Dames helemaal herkenbaar! Eerder pril zwanger en MK (veeeel krampen en zelfs scherpe steken) en nu weer zwanger (zo'n 6+3) en al weken krampen en steken maar vanochtend wel een kloppend hartje op de echo.

2 jaar geleden

Hallo, ik ben voor de 3e keer zwanger en dit zwangerschap is totaal anders. Heb veel pijn aan me liesen en vagina voordat ik nog net bevrucht was had ik veel pijn klachten van menstruatie maar die is nooit gekomen. Ben wel erg moe is dit wel normaal. 馃ス

2 jaar geleden

Hallo, ik ben voor de 3e keer zwanger en dit zwangerschap is totaal anders. ...
Hallo Melisa, Gefeliciteerd met je zwangerschap! De menstruatie achtige krampen zou de innesteling geweest kunnen zijn. De pijnklachten die je in je liezen hebt kan heel goed bandenpijn zijn, doordat je baarmoeder groeit. En uiteraard is vermoeidheid ook een veel voorkomend zwangerschapssymptoom. Ik begrijp je onzekerheid, je voelt zoveel en weet niet of dat wat je voelt nu een goed of geen goed teken is. Zo onzeker allemaal. Laten we allemaal hopen op een goede uitkomst 馃馃徏馃馃徏.

2 jaar geleden

Reactie op Pientertje

Hallo Melisa, Gefeliciteerd met je zwangerschap! De menstruatie achtige kra ...
Jaa dankjewel pientertje 鉂わ笍de innesteling was heel erg zwaar. Jaa ik heb de bandenpijn opgezocht ik hoop dat het allemaal goed afloopt altijd welkom 馃

2 jaar geleden

Hoe gaat het vandaag?? Spannend allemaal zeg

2 jaar geleden

Ik heb sinds vannacht ook opeens buikpijn, morgen 5 weken en verder voel ik nog helemaal niks dus vind t vet eng 馃槩

2 jaar geleden

Ik kreeg vannacht ook ontzettende krampen en is zojuist helaas een miskraam geworden 馃槬

2 jaar geleden

Reactie op Saarrow

Ik kreeg vannacht ook ontzettende krampen en is zojuist helaas een miskraam ...
Wat een verdrietig bericht Roosmarijn. Heel veel sterkte met het verlies 鈾ワ笍

2 jaar geleden

Reactie op Pientertje

Wat een verdrietig bericht Roosmarijn. Heel veel sterkte met het verlies 鈾ワ笍 ...
Dankjewel 鉂わ笍