16 Reacties

13 dagen geleden

Nee, wij hebben precies hetzelfde. Onze dochter (bijna 9 weken) heeft hetzelfde. Ben helemaal gesloopt. Nachten gaan goed maar overdag is ellende. Mijn man heeft extra vrij genomen om mij te ondersteunen en mijn ouders passen soms een paar uurtjes op zodat ik even rust heb. Ik had gehoopt dat het na 8 weken over zou zijn maar het lijkt nog niet minder te worden. Ik hou me maar vast dat het ooit echt wel beter word, ik hoop alleen snel. Maar je bent dus zeker niet alleen!

13 dagen geleden

Mijn baby is nu 8 weken en 4 dagen oud. Mijn dochtertje had ook echt last van 6 weken tot 8 weken en ongeveer twee dagen en sinds dien neemt het gelukkig af en is ze veel rustiger , kan ik haar wegleggen en slaapt ze veel meer op haar zelf. Het komt echt goed hou moed

13 dagen geleden

Zeker niet, onze kleine man is ruim 7 weken en heeft precies hetzelfde op dit moment. Dat de kleine dag nu heeft wil nog niet zeggen dat je een huilbaby hebt. Hier nog een mama die de onrustige periode zit.

13 dagen geleden

Hier zelfde dag dinsdag ook 7 weken. Hij heeft buien en ik was van de week ook ten einde raad, hij bleef huilen de hele dag behalve als ik ging wandelen of hussen of autorijden pfff arm kind. En leek alsmaar honger te hebben. Nu soms nog wat onrustig vooral in de avonden, dus denk idd echt echt even een fase. En de nachten gaan hier ook goed, Heel veel succes

13 dagen geleden

Reactie op KikiVos1

Zeker niet, onze kleine man is ruim 7 weken en heeft precies hetzelfde op d ...
Nachten gaan hier ook goed

13 dagen geleden

Hier het zelfde, dinsdag ook 7 weken maar zit in een sprong.. dus misschien daar last van??

13 dagen geleden

Hier hetzelfde! Onze zoon is bijna 6 weken en het is al begonnen.. ontroostbaar huilen en continu honger lijken te hebben. Vooral de ochtend en avonden zijn erg. In de nacht komt hij 1 keer voor voeding en slaapt hij goed. Overdag kan ik hem niet wegleggen. Ben benieuwd naar de komende 2 weken. Sterkte!

13 dagen geleden

Reactie op MinckeIjlstra

Hier het zelfde, dinsdag ook 7 weken maar zit in een sprong.. dus misschien ...
Daar heeft het hier indd ook mee te maken

13 dagen geleden

Hier ook.. kwestie van accepteren en troosten. Maar ik ben in zo’n staat momenteel dat ik eigenlijk heel hard wil schelden, niet op m’n dochter of om deze situatie hoor. Eerlijk antwoorden, hoe gaan jullie mannen hiermee om? Of heb je ook iemand die roept dat het de schuld van je dochter is dat ze huilt en dat het niet normaal is? Dit hoort er nou eenmaal bij, meer aan troosten kan soms niet. Kan gewoon niet tegen negativiteit meer hier in huis.

13 dagen geleden

Reactie op JelineB

Hier ook.. kwestie van accepteren en troosten. Maar ik ben in zo’n staat mo ...
Mijn vriend gaat dan nog harder sussen om boven het gehuil van onze zoon uit te komen, met als resultaat dat hij helemaal licht wordt in zijn hoofd. Hij kan er indd minder goed mee omgaan dan ik, je merkt aan zijn gesus dat hij er klaar mee is(als hij er boven uit probeert te komen). Verder vindt hij soms dat de kleine man zich aanstelt, maarja hij heeft gewoon groei/darmpijntjes

13 dagen geleden

Mijn zoontje is nu 11 weken. Maar tussen de 6 en 8 weken heeft hij ook zo een periode gehad. Wij hebben ons er aan over gegeven en nu gaat het stukken beter. Overdag was ik veel alleen met hem en ben ik veel gaan wandelen buiten. Momenten thuis knuffelen en wiegen. Mijn vriend nam hem in die periode over als hij uit werk kwam en liep uren met hem op zijn arm door het huis heen. Houd vol, het word beter ♡.

13 dagen geleden

Hier is ze vrijdag 6 weken en ook heel onrustig ineens.. het hoort erbij, maar wel heel lastig als ze zo ontroostbaar huilen 😮‍💨 heb er nog twee rondlopen dus is wel ff pittig 🙊 Het komt goed 💛

13 dagen geleden

Mijn zoontje is nu 9 weken bijna 10 weken. Is hier hetzelfde probleem geweest rond de 6 a7 weken! Ik wist mij ook geen raad meer maar het word echt beter! Even volhouden!🩵

13 dagen geleden

Hier zeker geen huilbaby maar wel een baby die, zodra hij wakker is, wil drinken. Dit is nu iets meer dan een week zo (hij is nu 7w +3) Ik geef borstvoeding en word hier echt wanhopig soms. Nachten gaan goed maar vooral de ochtenden en avonden heb ik of echt of voor mijn gevoel continu een baby aan de tiet. En als hij drinkt is hij ook vaak erg onrustig. Als ik er niet aan overgeef raakt hij totaal buiten zinnen. Met een peuter erbij is dit echt niet leuk en heb het gevoel alles verkeerd te doen. Ik hoop echt dat dit niet lang meer duurt want sta op het punt om de borstvoeding op te geven maar dat wil ik ook weer niet.

13 dagen geleden

Hier ook...dochtertje is 8 weken en 2 dagen. Veel huilen, alleen maar op ons willen slapen. Nachten gaan hier ook gewoon goed. Vandaag ook nog rota vaccin gehad dus dat zal ook niet meehelpen. Hoop ook dat het binnenkort beter wordt. Sinds een paar dagen wil ze ook niet meer in de wagen dus kan alleen naar buiten met de draagzak.

12 dagen geleden

Reactie op JelineB

Hier ook.. kwestie van accepteren en troosten. Maar ik ben in zo’n staat mo ...
Dit herken ik zo! Mijn vriend vjnd onze zoon dan heel ‘vervelend en irritant’ en roept al nee niet huilen als het begint 😅. Het arme kind wil dit natuurlijk zelf ook niet en die negativiteit helpt niemand. Maargoed iedereen gaat er andere mee om en wij moeders zijn vast extra beschermend waardoor we meer kunnen hebben denk ik… Succes allemaal en ergens goed te weten dat het beter wordt ☺️