12 Reacties

7 dagen geleden

Ik kreeg vanuit het consultatiebureau de tip er max. 6 a 7 uur tussen te laten. Hier ook een keer de wekker vergeten en toen kwam m'n dochter na 8 uur om een voeding (om vervolgens weer lekker verder te slapen).

7 dagen geleden

Toevallig het zelfde gehad. En nu ook weer. Gevraagd aan het consultatiebureau.. had het al een x gevraagd maar nu was het idd echt klokje rond. Als ze goed groeien, goed drinken en tevreden zijn dan mag dat gewoon 🙏🥰 geniet ervan ❤️

7 dagen geleden

Mijn zoontje slaapt ook klokje rond en bij mijn dochter ook op die leeftijd. Consultatiebureau vond het niet erg zeiden ze deze week. Overdag vraagt hij alleen iets vaker en vraagt hij 160cc en soms zelfs 180cc

7 dagen geleden

Reactie op karin2819

Ik kreeg vanuit het consultatiebureau de tip er max. 6 a 7 uur tussen te la ...
Hoor toch vaker verschillende adviezen.. toch lastig als ik dan jou bericht weer zie.. dan denk ik hmm, doe ik er dan goed aan 🤷‍♀️

7 dagen geleden

Reactie op Boysmom__

Hoor toch vaker verschillende adviezen.. toch lastig als ik dan jou bericht ...
Nog als toevoeging; ik kreeg dat advies toen m'n dochter 5 weken was. Tegenwoordig laat ze er 's nachts 7 a 8 uur tussen, wat voor mij helemaal oke is, omdat ze overdag goed drinkt! Misschien dat even meenemen in je overweging?

7 dagen geleden

Reactie op karin2819

Nog als toevoeging; ik kreeg dat advies toen m'n dochter 5 weken was. Tegen ...
Ja, dat is wel een verschilletje. 5 weken. Kleine van mij is ruim 8 weken. En groeit heel goed. Dus laat hem lekker slapen 🙏

7 dagen geleden

Lekker van genieten! Zolang ze goed groeien en zich ontwikkelen is er niets aan de hand denk ik.

6 dagen geleden

Reactie op Boysmom__

Toevallig het zelfde gehad. En nu ook weer. Gevraagd aan het consultatiebur ...
Hoeveel flesjes en hoeveel ml vraagt jouw baby overdag? Hier is de ritme beetje veranderd sinds wij geen nachtvoeding meer geven

6 dagen geleden

Reactie op linylia

Hoeveel flesjes en hoeveel ml vraagt jouw baby overdag? Hier is de ritme be ...
Ik geef soms borstvoeding & soms flesjes afgekolfde melk. Ik maak sowieso minimaal 160 klaar. En na de nacht zelfs 200 cc zodat hij wel gewoon genoeg heeft na zo een lange nacht. Hij drinkt overdag toch wel elke 2a3 uur . En dan gemiddeld 120-160 cc ongeveer

6 dagen geleden

Reactie op linylia

Hoeveel flesjes en hoeveel ml vraagt jouw baby overdag? Hier is de ritme be ...
En jij?

6 dagen geleden

Reactie op Boysmom__

En jij?
Toen die nachtvoeding kreeg was het om de 4 uur 150ml kv. Nu hij geen nachtvoeding krijgt komt hij om de 2/3/4 uur voor een voeding. Ik bied 150 aan, maar hij drinkt het niet altijd helemaal op.

5 dagen geleden

Onze zoon doet dat ook! Hij is 7 weken, maar slaapt soms wel 9 uur voor we hem wakker maken. Voor nu zei het CB dat er max 8uur tussen voedingen mag zitten en over 2-4 weken mogen we het langzaam uitbouwen.