24 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 6 weken. Met 4 weken heel misselijk geweest. Vorige week ineens geen kwaaltjes meer en sinds vandaag weer misselijk. Er is ook geen pijl op te trekken eigenlijk. Heb vooral vertrouwen🙏

2 jaar geleden

Hey dat heb ik ook ben alleen zo vermoeid maar ik ben niet misselijk geen pijnlijke borsten. Voel me alleen vermoeid en deprie meer niet.!! Ik heb ook wel een beetje stress of alles wel goed daar binnen is. Ik heb 18-01 eerste echo ben ook benieuwd elke zwangerschap is anders blijkbaar schat dus gewoon positief blijven

2 jaar geleden

Hoi! Ik ben morgen ook 6 weken. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Ik had vorige week ook opeens dat ik bijna geen symptomen meer had (alleen nog iets gevoelige borsten) en begon daardoor ook te twijfelen. Maar na 2 a 3 dagen kreeg ik weer allerlei symptomen en sommige zelfs meer dan ervoor. Dus ik denk dat het gewoon een beetje schommelt, omdat je lichaam probeert een balans te vinden.

2 jaar geleden

Ik ben woensdag 5 weken zwamger en heb ook weinig symptomen eerste weken heel erg last van gevoelige borsten en pijnlijk wn erg last van maagzuur verder niks en sinds paar dagen is het wat minder geworden. Ik moet ook nog ff wachten met mijn eerste echo 25ste moet ook helaas wachten. Maar geen paniek je bent niet de enige. Sterkte ermee en probeer niet te stress.

2 jaar geleden

Hier ook 6 weken en steeds minder klachten behalve de moeheid. Ik check nu elke keer mijn borstel of ze nog gevoelig zijn haha en ja dat zijn ze. Eerste echo pas 19/1...

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik ben vandaag precies 6 weken en ik ervaar dit ook opeens? Ook ik heb opnieuw een wekenindicator gedaan haha. Ik hoop gewoon op een hormoonschommeling oid.. ook voor jou! Hier de 17e de eerste echo, ook vroeg ivm eerdere miskraam 🍀 Duimen!

2 jaar geleden

Klachten komen en gaan. Bij mijn eerste zwangerschap had ik op met 6.4 weken ook ‘ineens’ geen klachten meer. Toen mochten we komen voor een extra echo en klopte het hartje heel mooi 🥰 geen zorgen maken. 🍀 En geniet ervan, voor je het weet ben je wél weer misselijk 😋

2 jaar geleden

Oh gelukkig, ik zeg hetzelfde net tegen mijn man, dat ik zo weinig voel. Geen gerommel in mijn buik, geen zere borsten. 🤔 Maak me echt een beetje zorgen.

2 jaar geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Fijn dat we elkaar hierin kunnen supporten 🙏🏼 Ik wens iedere vrouw een fijne zwangerschap toe en vind het verdrietig voor degenen die al eerder een miskraam/miskramen hebben gehad 😢 ik duim extra voor jullie!! 🤞🏻 P.S. update: het is zover – ik heb nu een duidelijke afkeer tegen bepaald voedsel 🤢

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu met alle dames die ineens geen klachten meer hadden? Ik ben vandaag 4+6 maar heb 2 weken erg last van mijn onderrug en kramperige onderbuik gehad, en een week last van mijn borsten, en dat is sinds gisteren ineens langzaam weggetrokken….. Gisteren was het minder en vandaag nog minder/praktisch weg? Mijn test vanmorgen was wel mega positief: teststreepje kan niet donkerder en het controlestreepje wordt steeds lichter…. Ik ben zo bang om weer een miskraam te krijgen. 😔

2 jaar geleden

Ik zou zeggen: geniet ervan zolang de klachten wegblijven. Ik merkte bij 4 weken dat mijn klachten verdwenen, ben inmiddels 6 weken en ik ben ontzettend misselijk, zere borsten en vermoeid. Klachten komen en gaan! Niet meteen een reden om je zorgen te maken, al snap ik het wel🍀

2 jaar geleden

Reactie op Clue_lessx

Ik zou zeggen: geniet ervan zolang de klachten wegblijven. Ik merkte bij 4 ...
Wat fijn om te horen 💛 Ik teken ervoor 😅🙏🏻

2 jaar geleden

Reactie op Mies1235

Hoe gaat het nu met alle dames die ineens geen klachten meer hadden? Ik b ...
Hoi, ik ben 4+5 en nu sinds een paar dagen ook minder kwaaltjes. Was de gehele dag wel misselijk en veel meer speeksel dan normaal. Het maakt me best onzeker en verdrietig, mede omdat ik 2x een miskraam had. Ik test ook super positief. Maarja dat zal ook niet zomaar weg zijn. Ik herken zeker je angst. Laten we hopen dat wij ook tot die dames horen waarbij de symptomen weg vielen en het later gewoon terug komt🙏en we dit x geluk hebben🍀 Liefs.

2 jaar geleden

Reactie op ry2024

Hoi, ik ben 4+5 en nu sinds een paar dagen ook minder kwaaltjes. Was de geh ...
Ah ik hoop het ook! Wat verdrietig van je miskramen.. Begonnen die ook met afnemende symptomen? Ik kan me van mijn miskraam (jaren geleden) alleen vooral herinneren dat het begon met kramp en de volgende dag veel bloedverlies als start. Laten we daar vooralsnog maar niet vanuit gaan 🙏🏻

2 jaar geleden

Reactie op Mies1235

Ah ik hoop het ook! Wat verdrietig van je miskramen.. Begonnen die ook met ...
De 1ste x had ik vooral een brok in me keel gevoel en al snel bekkenpijn. Rond 8 9 weken 1ste echo en toen bleek het vruchtje 6+3 te zijn, wel kloppend hartje. Paar dagen later begon de kramp en verlies, daarbij toen ook flink ziek geweest. Afgelopen sept was rond deze termijn maar had toen geen knal testen en als ik overdag teste was ie gewoon negatief. achteraf waren er wel wat kwaaltjes weg gevallen maar vooral 2 dagen een aantal uur kramp dag erna zette het echt door. Toen ik afgelopen weekend savonds kramp had was 'k er ook echt even af. Wat een spanning. Maar nu komt dat veel vaker voor sinds zaterdag en verlies niks🤷‍♀️ vindt het vooral mind fock

2 jaar geleden

Reactie op Mies1235

Hoe gaat het nu met alle dames die ineens geen klachten meer hadden? Ik b ...
Hi allemaal!! Ik ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen gaat die aangaf dat de symptomen minder werden/verdwenen maar die misschien nu ondertussen wel hun echo gehad hebben? Hoe was jullie echo? Ik ben zelf morgen 6 weken zwanger en had eerst ook wel wat (lichte) symptomen maar nu eigelijk vrijwel niets.. heb volgende week pas mijn eerste echo, vind het zo spannend en eng!!

2 jaar geleden

Ahh ja zo spannend! Hoop dat je snel meer kunt ontspannen 💛. Ik merkte gisteravond dat mijn borsten weer iets gevoeliger werden en lijk vandaag ook weer heel licht te voelen in buik en onderrug 🙏🏻. Was ook weer licht misselijk onder de douche. Die buikkrampen komen heel veel voor en lijkt echt heel vaak niets te betekenen. Maar begrijp volkomen dat dat een vervelende ervaring is!

2 jaar geleden

Reactie op ry2024

De 1ste x had ik vooral een brok in me keel gevoel en al snel bekkenpijn. R ...
Mijn comment hieronder was een reactie op jou!

2 jaar geleden

Reactie op sim92

Hi allemaal!! Ik ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen gaat die aangaf ...
Ik heb nog geen echo gehad, maar gisteren wel huilend de verloskundige gebeld 😅 dus misschien helpt dit een beetje: ze gaf aan dat symptomen echt gewoon af en aan kunnen zijn. Zolang ik geen bloedverlies + krampen bij elkaar ervaar is het een kwestie van afwachten. Het is heel normaal dat je eerst klachten hebt en dat ze later verdwijnen en dan uitblijven of later terugkomen. 💛

2 jaar geleden

Reactie op sim92

Hi allemaal!! Ik ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen gaat die aangaf ...
En ook normaal om helemaal geen symptomen te hebben!