10 Reacties
één maand geleden
Hoi. Zo lang je kindje groeit en het verder goed doet. Zou ik me niet druk maken. Dan heeft hij een lekker ritme te pakken. Lekker van je slaap genieten totdat die in de 4 weken slaap regressie komt 🙈🤭
één maand geleden
Toevallig heb ik gisteren bij het CB overleg gehad met de kinderarts over doorslapen.
Wij mogen het even bekijken hoe onze dochter doorslaapt ‘s nachts. Het is belangrijk dat als ze wakker wordt, ze gelijk goed wakker is.
Op het moment dat ze suf of moeizaam wakker wordt, heeft ze te lang geen voeding gehad en is haar suikerspiegel te ver gedaald. Hierdoor komt ze niet goed zelfstandig uit haar slaap en wordt ze dus ook niet wakker van een hongergevoel!
Wanneer dat het geval is mag ik haar niet langer dan 5/6 uur laten slapen in de nacht
één maand geleden
Ja vanochtend maar zelf wakker gemaakt en hele dag zo slaperig. Normaal veel actiever en helderder. Anders morgen ook maar cb vragen om advies.
één maand geleden
Reactie op Renate1359
Ja vanochtend maar zelf wakker gemaakt en hele dag zo slaperig. Normaal vee ...
Ik denk dat ze met 8 weken in de wakker tijd wel echt even wat alerter mogen zijn. In het begin komen ze de dagen wat slaperig door en slapen ze veel maar na 2 maanden worden ze vaak wel wat actiever. Ik zou het voor de zekerheid even voorleggen aan CB inderdaad.
Wel voldoende plas luiers? (Zouden nu zeker 6 moeten zijn)
één maand geleden
Ja ze plast nog wel genoeg! Zojuist wel wat verhoging dus blijven dit in gaten houden
één maand geleden
Vanacht gelukkig om 5 uur wakker met dorst! Vandaag wel hele dag hangerig dus denk ook virus onder leden