16 Reacties

2 jaar geleden

Lees even mee

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Writemoments, heel erg leuk!

2 jaar geleden

Lieve allemaal, ik heb deze besteld en moet zeggen echt waanzinnig! Veel meer diepgang, ben er zo blij mee! https://mamaen.nl/shop/ En dan de journal 🤗

2 jaar geleden

Groeigids de app van het consultatiebureau is een hele leuke en fijne! Kun je ook foto's en filmpjes in opslaan. Kun je achteraf dingen aanpassen/toevoegen of verwijderen. En gaat na de zwangerschap over naar de ontwikkelfasen van je kindje waarbij je alle mijlpalen tot iets van 12 jaar bij kunt houden. Ook tandenwissels, kinderziektes etc en je kunt op ieder moment aangeven dat er een boekje van gemaakt moet worden, dan krijg je een hele mooie groeigids toegestuurd van alles wat je opgeslagen hebt😊

2 jaar geleden

Ik heb er eentje voor €6 bij de Wibra gekocht! Ziet er leuk uit en je had keuze uit 2 soorten!

2 jaar geleden

Reactie op Hyena

Deze heb ik ook en is super mooi!

2 jaar geleden

Ik heb van Snor het 9 maanden zwanger plakboek. Als je van iets minder standaard houdt. Grappige illustraties, ruimte voor tekst, foto’s, knippen en plakken. Zitten ook paar stickers bij. 🙂

2 jaar geleden

Ik heb deze en vind 'm erg leuk!

2 jaar geleden

Lieve allemaal, ik heb deze besteld en moet zeggen echt waanzinnig! Veel me ...
Is deze ook wel per fase in de zwangerschap hoe je je voelt enzo of is deze meer algemeen?

2 jaar geleden

Lieve allemaal, ik heb deze besteld en moet zeggen echt waanzinnig! Veel me ...
Welke? Kan helaas niks zien

2 jaar geleden

Reactie op ilayda07

Is deze ook wel per fase in de zwangerschap hoe je je voelt enzo of is deze ...
Ah sorry heb mijn eigen vraag al beantwoord 😅. Ik ga hem ook bestellen, thanks voor de tip!

2 jaar geleden

Reactie op Mira’s

Welke? Kan helaas niks zien
Op de site van mamaen kan je naar shop. Daar staan een aantal boeken maar ook een journal! Ik vind hem echt fantastisch!

2 jaar geleden

Ik ben nog aan het twijfelen. Had een hele leuke en ook meteen een 1e jaar invulboek erbij. Echter de 9 maanden al half ingevuld in oktober, dus die ligt nu mooi opgeborgen in onze doos van de vorige zwangerschap. Alleen twijfel om nu dezelfde te kopen of gewoon weer een nieuwe set en dan wel eerst alleen 9 maanden boek 🤔