12 Reacties

7 dagen geleden

Ze is 7 weken en 4 dagen. Ze is wel 5 dagen na de uitgerekende datum geboren. Dan zou ze 8+3 weken zijn.

7 dagen geleden

Als ze overdag ge oeg voeding binnen krijgt is het geen probleem hier de kleine vanacht ineens 7 uur en slaapt nu nog lekker na zijn voeding en wij wakker door het ritme

7 dagen geleden

Hier net precies hetzelfde..22:30 tot nu Vraag me hetzelfde af, maar denk vooral kijken dat ze overdag alsnog aan genoeg voedingen komt Zij werd ook heel alert en happy wakker, het lijkt me dan prima

7 dagen geleden

Reactie op sunflowerlily

Hier net precies hetzelfde..22:30 tot nu Vraag me hetzelfde af, maar denk v ...
Hier wordt ze ook al wakker. Ik ga toch maar voeden. Nu overdag maar een extra fles toevoegen . Ze drinkt opzich normaal goed en ze komt goed aan.

7 dagen geleden

Op het cb zeiden dat het oke is als hij genoeg binnen krijgt overdag. Onze zoon slaapt al regelmatig de hele nacht door. Geniet er lekker van ☺️

7 dagen geleden

Reactie op Daan2705

Op het cb zeiden dat het oke is als hij genoeg binnen krijgt overdag. Onze ...
Ze krijgt normaal 6 x 165 aangeboden. Drinkt de flessen niet altijd leeg. Weegt 4750 gram (afgelopen dinsdag). Vandaag kom ik dan op 5 flessen. Maar kan er altijd een fles tussen zetten. Wil het liefst 2200 uur laatste voeding doen. Dan ben ik ook echt gesloopt van de dag. Vooral de laatste dagen omdat ze zoveel gehuild heeft. Dat is heel vermoeiend. Nu slaapt ze weer. dus leg haar zo lekker terug in de co sleeper. Kan ik rustig douchen

7 dagen geleden

Reactie op Elise8911

Ze krijgt normaal 6 x 165 aangeboden. Drinkt de flessen niet altijd leeg. W ...
Onze zoon krijgt 7x 130 ml en 5270 gren 00.00 de laatste fles gehad. Als hij de nacht doorslaapt vraagt hij overdag vanzelf extra als hij honger heeft. Het komt goed, het is wellicht even wennen 😊

7 dagen geleden

Onze kreeg gisteren avond half 10 laatste voeding en kwam half 8 vanmorgen 😅 was erg onrustig gisterenavond na ze fles dus sliep pas half 12... Maar kwam gisteren ook steeds om de 3 uur voor de fles... Dus miss vandaag ook wel we zullen zien... Ik kan hem wel wakker maken snachts maar dan drinkt hij echt niet... Hij is boven de 4 kilo dus ze zeiden dat ik hem gewoon kon laten liggen verder voed ik hem op verzoek krijgt nog maar 120+4 ( kleine baby ) en meer is nog te heftig voor hem ipv spugen... Hij slaapt op ze buikje normaal elk uur wakker snachts... Nou ja we zullen zien hoe lang dit duurt dat slapen snachts haha ze broer sliep 3 jaar niet door hahaha .

7 dagen geleden

Reactie op pegg1989

Onze kreeg gisteren avond half 10 laatste voeding en kwam half 8 vanmorgen ...
Misschien domme vraag, hallo nieuwe mama die BV op verzoek doet. Maar wat bedoel je met 120+4? Wat is de 4?

7 dagen geleden

Reactie op ALJVL

Misschien domme vraag, hallo nieuwe mama die BV op verzoek doet. Maar wat b ...
Hahaha ik vraag me dat ook af hoor, dus zo'n domme vraag is het niet 😘

7 dagen geleden

Reactie op ALJVL

Volgens mij gaat dit dan om flesvoeding en doet ze 120 ml water met 4 schepjes. Denk ik hoor..

7 dagen geleden

Reactie op ALJVL

120 ml water en 4 schepjes kunstvoeding 😊