26 Reacties

4 weken geleden

Ik volg!

4 weken geleden

Wij hebben 2 2 persoons matrassen, 1 op zijn kamer en 1 op onze kamer. Ik slaap vaak met die kleine in bed , maar ik ga ook steeds vaker bij mijn partner liggen. Zo kunnen we op termijn altijd wisselen wie er apart/samen ligt. We hebben ze gewoon op de grond gelegd met een lattenbodem eronder . En als ik er niet naast lig leg ik wat kussens aan de zijkant zodat hij er niet uit kan rollen. De bedden staan tegen de muur in de hoek

4 weken geleden

Wij hebben een vloerbed van PetitPuk, 120 bij 140. Best een investering maar heel snel geleverd en van goede kwaliteit.

4 weken geleden

Reactie op M🌼

Wij hebben een vloerbed van PetitPuk, 120 bij 140. Best een investering maa ...
Oh en daarnaast hebben we de hele kamer ook kindproof gemaakt. Dus alle kasten vast aan de muur, sloten op de kasten, stopcontacten afgedekt en een traphekje voor de deur.

4 weken geleden

4 weken geleden

Hoe oud waren jullie kids toen jullie die overstap maakten?

4 weken geleden

Reactie op Noorr94

Hoe oud waren jullie kids toen jullie die overstap maakten?
8 / 9 maanden hier

4 weken geleden

Ik heb via Etsy besteld. Daar heb je best veel keuze. De prijzen vind ik ook goed te doen.

4 weken geleden

Reactie op kimberley_vdk

8 / 9 maanden hier
Wauw. Ging je kindje er niet steeds uit?

4 weken geleden

Reactie op Noorr94

Wauw. Ging je kindje er niet steeds uit?
Nee, hij kwam toen nog niet over de rand. Rand rondom zijn bed is wat hoger dan zijn matras. We hebben de openkant ook tegen de muur aan gezet. En dekens ervoor gelegd. Nu kan hij er wel zelf uit. Doet het soms ook , maar hij weet vooral savonds dat het tijd is om te slapen

4 weken geleden

Hier vanaf geboorte. Ligt op een matras op een lattenbodem.

3 weken geleden

Inmiddels een bed van 120x200 besteld lekker groot, zodat we er ook naast kunnen. Is dit ook te groot of valt het mee en is dit lekker voor de kleine? Hij slaapt altijd in slaapzak. Nog goede tips voor matrasjes?

3 weken geleden

Reactie op SaJes

Inmiddels een bed van 120x200 besteld lekker groot, zodat we er ook naast k ...
Deze afmetingen hebben wij ook. Al vanaf dat ons dochtertje 5 maanden oud is. Heerlijk! Ze kan er lekker omrollen zonder de kant te raken en als het moet, slapen we er zelf ook heerlijk comfortabel in. Wij hebben een stevig matras gehaald bij de leen bakker.

3 weken geleden

Ik heb deze Prachtig bed. Voorste hoge balk eruit gelaten. Kan ik er makkelijker bij in liggen. Heel tevreden over https://amzn.eu/d/9b07Bno

3 weken geleden

Reactie op SaJes

Inmiddels een bed van 120x200 besteld lekker groot, zodat we er ook naast k ...
Ik heb dit matras Ligt erg comfortabel https://amzn.eu/d/64TrvYd

3 weken geleden

Reactie op Ju Jomi

Ik heb deze Prachtig bed. Voorste hoge balk eruit gelaten. Kan ik er makke ...
Met deze topper. Heb enkel de binnenzijde wel omgedraaid. Vond dat prettiger dan de foam noppen aan de bovenkant https://amzn.eu/d/gn9HkUp

3 weken geleden

Wij zitten nu ook te kijken naar een vloerbed. We nemen nu onze dochter bij ons in bed als ze wakker wordt ‘s nachts. Hopen dat we met zo’n vloerbed juist bij haar kunnen gaan liggen en dat ze verder gaat slapen, werkt dit bij jullie goed?? En gaat de kleine ‘s nachts niet op avontuur 🤪

3 weken geleden

Reactie op Knutje17

Wij zitten nu ook te kijken naar een vloerbed. We nemen nu onze dochter bij ...
Ja hier wel. Heb er een dikke deken liggen. Pas toen mijn zoontje een paar dagen flink ziek was heb ik er 3 nachten geslapen. Prima geslapen, en meer rust en slaap dan als ik in mijn eigen bed zou liggen en er elke keer uit moet. Hij ligt dan wel het liefst helemaal tegen mij aan of op mij maar dat vind ik niet erg hahaha

3 weken geleden

Reactie op kimberley_vdk

Ja hier wel. Heb er een dikke deken liggen. Pas toen mijn zoontje een paar ...
Dat zou ik ook niet erg vinden! Wat fijn dat het zo goed bevalt