12 Reacties

één maand geleden

Dit vind ik er eigenlijk heel normaal uitzien

één maand geleden

Reactie op Tupacisnotdead

Dit vind ik er eigenlijk heel normaal uitzien
Ja de foto is echt slecht zie ik nu.

één maand geleden

Bedoel je die witte pukkeltjes? Dat lijkt voor mij gewoon op de gerstekorrels die heel veel baby's hebben. Mijn dochter heeft er ook een paar, gaat vanzelf weg :) Wel vervelend zeg dat gedoe met de voeding, hoop dat je de oorzaak en een oplossing vindt!

één maand geleden

Reactie op Daph90

Bedoel je die witte pukkeltjes? Dat lijkt voor mij gewoon op de gerstekorre ...
Nee zeg al de foto’s hierop zijn echt slecht… 🙈 ze staat helemaal onder de rode bultjes

één maand geleden

Waarom probeer je dan niet gewoon koemelk vrije voeding? Een echte koemelk allergie komt in de praktijk overigens heel weinig voor, maar ze kunnen er natuurlijk wel gevoelig voor zijn. Je kan dan later altijd weer langzaam proberen of koemelk weer lukt.

één maand geleden

Baby acne heeft mn zoon ook maar gaat vanzelf weg hoor ☺️. We hebben een week geprobeerd om alleen borst voeding te geven dus die acne komen en gaan en natuurlijk ook van die pruts oogjes. Ik heb van ZH zoutoplossing gehad voor die pruts oogjes het is heel normaal

één maand geleden

Reactie op KVD91

Waarom probeer je dan niet gewoon koemelk vrije voeding? Een echte koemelk ...
Omdat we al zoveel geprobeerd hebben kwa voeding en eigenlijk niet weer willen switchten vandaag loop ik het cb even binnen voor verwijzing kinderarts.

één maand geleden

mijn zoontje zat vorige week ook onder de rode uitslag, t trok weer weg en daarna kwam het weer. Ook en een tijd veel last van krampjes. Ben naar de huisarts geweest en die geeft aan dat het echt baby acne is..! wij gebruiken sinds een paar dagen geitenmelk, kijken of hij daar anders op reageert maar ik merk geen verschil qua krampen. Wel zijn de pukkeltjes weg!

één maand geleden

Reactie op Momtobe ❤️

Omdat we al zoveel geprobeerd hebben kwa voeding en eigenlijk niet weer wil ...
Ah ja snap ik. Hopelijk valt het mee!