14 Reacties

één maand geleden

Ik heb gekozen voor de easybaby, heb hem nog in de doos dus kan nog niet zeggen wat ik er van vind😂 maar ik hoorde van veel mama’s om me heen dat t echt allemaal t zelfde koek was

één maand geleden

Zelf geen ervaring maar als kraamverzorgster raden wij deze echt af. De verhoudingen van water en voeding kloppen 9 vd 10x niet en het is echt niet goed als je kindje meer water dan voeding binnen krijgt.

één maand geleden

De easybaby hebben wij kort gebruikt. Niet tevreden over. Verhoudingen bleven niet kloppen, hoevaak we het ook opnieuw instelden. Uiteindelijk op waterkoker overgestapt die tot 40 graden kan. Net zo makkelijk en wij hebben een met wifi en kan je zelfs met een app aanzetten of met de Google speaker aanzetten 🫢 Daarnaast moesten wij al vrij snel overstappen op speciale voeding(reflux) en dat mag niet in easybaby (geen idee hoe het zit met andere merken, maar die voeding is zwaarder dus klopt verhouding ook al niet meer) Verder vond ik het schoonmaken teveel gedoe 😂 moest om de haverklap want anders koekt het vast en gaat de 'volledige' voeidng er niet doorheen.

één maand geleden

Ik had easybaby gekocht ik heb hem terug gestuurd.. heel het eiken van de voeding was een ramp en met mijn zwangerschap hormonen dacht ik.. beter ga ik gewoon met de hand schepjes doen ik werd er gek van

één maand geleden

Wij hebben gekozen voor een waterkoker met temperatuur regelaar. Is binnen 30sec op 40°c, ook ideaal voor snachts. Enige wat je moet doen is de poedertoren vullen.

één maand geleden

Ik hoor best vaak dat de Brezza niet de juiste hoeveelheid poeder aan de fles toevoegt. Ik zou ook voor een waterkoker met temperatuurregelaar gaan en een goede poedertoren. Die laatste heb je toch nodig voor onderweg en een waterkoker is een stuk goedkoper dan zo'n flesjesmixmachine.

één maand geleden

hier juist hele goede ervaring met de babybrezza!🤗 Nooit gezeur gehad met verkeerde verhoudingen. En was best kritisch/sceptisch gezien ik zelf op t consultatiebureau werk☺️

één maand geleden

Reactie op Ingebeer

Wij hebben gekozen voor een waterkoker met temperatuur regelaar. Is binnen ...
Ah wat een goede tip! Welke hebben jullie gekozen als ik het mag vragen?

één maand geleden

Reactie op Sunshine1212

Ah wat een goede tip! Welke hebben jullie gekozen als ik het mag vragen?
https://www.bol.com/nl/nl/p/jap-appliances-calidaqua-waterkoker-met-temperatuurregeling-warmhoudfunctie-40-c-voor-babyvoeding-zwart/9300000029396327?referrer=socialshare_pdp_androidapp We hebben deze, is een mooie, we vinden hem toch alleen wat aan de grote kant. Maar dat is ook omdat we ook onze eigen waterkoker nog in de keuken hebben staan. Deze gaat 's avonds ook mee naar boven voor nachtvoedingen.

één maand geleden

Wij hebben bij onze eerste de BabyBrezza gebruikt en echt heel erg tevreden over. Nadien verkocht en nu met de tweede op komst weer een nieuwe aangeschaft! 🤗

één maand geleden

Reactie op L1310

Ik hoor best vaak dat de Brezza niet de juiste hoeveelheid poeder aan de fl ...
Dit is pas nog getest, maar waar het misgaat is dat niet iedereen online op de website kijkt en de babyvoeding op zoekt. Ze hebben op de website van de babybrezza op maat advies voor verschillende merken en welke instelling je moet doen.

één maand geleden

Reactie op Sunshine1212

Ah wat een goede tip! Welke hebben jullie gekozen als ik het mag vragen?
Wij hebben een van Princess maar die wordt niet meer verkocht.

één maand geleden

Wij hebben een babybrezza. Erg tevreden over! Bij onze 1e dochter zonder problemen gebruikt en gaan hem nu bij de 2e weer gebruiken. Belangrijk is om even de juiste instelling op te zoeken afhankelijk van welk merk voeding je gaat gebruiken.

één maand geleden

Wij hebben de babymoov milky now. Direct warm water alleen even het poeder toevoegen. Je kunt het al in zo'n toren klaarzetten voor de nacht. Heb je wel zelf in de hand hoeveel voeding erin zit.