9 Reacties

10 dagen geleden

Persoonlijk vind ik osteopaat en chiropracter echt niet nodig hiervoor. Het kost alleen een hoop geld. Mijn zoontje van bijna 22 maanden had ook een hele erge afplatting. De kinderfysiotherapeut was bij ons langs geweest en had ons doorverwezen naar een manueel therapeut en dat was voldoende. De kinderfysiotherapeut kwam ook eens in de zoveel tijd om de afplatting te berekenen en te controleren

10 dagen geleden

Mijn zoontje heeft ook een afplatting. Ik heb nu een zijlig kussen besteld voor €15 euro en dit werkt top!! Ze kunnen hierdoor ook niet op hun buik doordraaien. Ik zie t in twee weken al een heel stuk verbeteren!

10 dagen geleden

Reactie op Lodewijkxxx

Mijn zoontje heeft ook een afplatting. Ik heb nu een zijlig kussen besteld ...
Hoi, even nieuwsgierig, ligt hij hier snachts ook in en zo ja vonden jullie dit niet spannend? Je leest wel dat ze soms doorrollen naar hun buik. Hoe oud is je zoon? Dank je

10 dagen geleden

Reactie op Fenntje

Hoi, even nieuwsgierig, ligt hij hier snachts ook in en zo ja vonden jullie ...
Ja hij ligt er in de nacht ook in! Vond t de eerste nachten heel spannend en heb ook zelf geprobeerd hem dan “door te rollen” naar zijn buik maar dit gebeurd niet! Soms merk ik juist dat hij weer wat naar z’n rug terug draait na een paar uur, maar goed. Dan heb je al wel heel wat tijd op z’n zij “gewonnen” Hij is nu 9 weken en ligt er sinds 2 weken in. Overdag slaapt hij ook graag op zijn buik! Dus dat kan je ook proberen als je erbij bent☺️ (mocht je kindje dat fijn vinden)

10 dagen geleden

Onze oudste had dit ook. Kinderfysio is een paar keer geweest. ging toen snel beter qua voorkeurshouding en se afplatting verdween heel snel ook.

10 dagen geleden

Reactie op Bouboulicious

Persoonlijk vind ik osteopaat en chiropracter echt niet nodig hiervoor. Het ...
Bij ons heeft de chiropractor heel erg geholpen omdat zijn hele nek vast zat door een snelle bevalling. Fysio daarentegen kon er niks mee. Dus het nut van osteopaat/chiropractor zal per kindje verschillen.

10 dagen geleden

Onze oudste had dit ook heeel erg. Na chiropractor zat zijn nek los en ging het steeds beter. Inmiddels is hij 2 en zie je er weinig van door z’n haar. Ik zie het alleen als z’n haar nat is

10 dagen geleden

Hier heeft se osteopaat al met 3 kindjes goed geholpen dus naar mijn mening is dit juist wle heel erg waardevol. De fysio had dit nooit voor elkaar gekregen na 2 stort bevallingen.

10 dagen geleden

Reactie op KVD91

Bij ons heeft de chiropractor heel erg geholpen omdat zijn hele nek vast za ...
Idem hoor! Mijn dochter haar nek zat ook helemaal vast door een snelle bevalling. Ook dus heel blij dat ik het wel al heb gedaan 😃