8 Reacties

één maand geleden

Hey! Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt... sterkte! Wat kan dat betekenen als de groei wat achter ligt en waarom moet je dan ingeleid worden?

één maand geleden

Reactie op Lore_A

Hey! Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt... sterkte! Wat kan dat bete ...
ze willen me dan gaan inleiden om risico van het kindje zo dat het kindje niet nog meer achter komt teliggen kwa groei en dat gevaar voor moeder en kind gaat op leveren

één maand geleden

Dit vind ik altijd lastige dingen.. er wordt vaker een inleiding gedaan omdat het kindje te groot of te klein zou zijn en achteraf was het nergens voor nodig. Daarom geven ze in de gemeente waar ik woon geen groei echo's. Ze voelen met hun handen hoe het kindje ligt en gelijk of het goed aanvoelt. Zij zeggen zelf dat er vaak fouten gemaakt worden waaruit verkeerde ingrepen voorkomen. Zegt natuurlijk niet dat het altijd fout is. Ben je medisch waardoor er misschien een groeiachterstand kan ontstaan? Want dan zou ik sowieso wel van het advies uitgaan.

één maand geleden

Reactie op Marr_

Dit vind ik altijd lastige dingen.. er wordt vaker een inleiding gedaan omd ...
jaa ik loop medisch in het ziekenhuis ivb met mijn overgewicht en omdat ik zwangerschaps suiker heb

één maand geleden

Reactie op Marr_

Dit vind ik altijd lastige dingen.. er wordt vaker een inleiding gedaan omd ...
Dat ze het vaak verkeerd inschatten is helemaal waar, maar ik ken helaas iemand bij wie het toch maar laten zitten slecht afgelopen is, dus ik zou erg huiverig zijn om niet in te leiden. Het is een lastige overweging zowel voor de ouders als de artsen!

één maand geleden

Reactie op L1310

Dat ze het vaak verkeerd inschatten is helemaal waar, maar ik ken helaas ie ...
Zeker waar! Ik zie nu ook dat ze medisch is en dan komt het vaker voor dat het kindje te groot of te klein is, dan zou ik ook geen seconde twijfelen. Maar stel ze was dat niet, dan zat ik te denken, zou je dan geen second opinion kunnen doen bijvoorbeeld? Of werkt dat niet zo omdat de andere vk niks weet van de gehele zwangerschap..

één maand geleden

Hi! Wat spannend… ben je ook al doorgestuurd naar het ziekenhuis? Bij mij kwam er iets vergelijkbaars uit de metingen, toen stuurden ze me door naar het ziekenhuis, daar gaven ze aan dat de doorbloeding niet goed leek, dus toen werd ik aan ‘de Ferrari onder de echo apparaten’ (niet mijn woorden😅 )gelegd en toen bleek het wel goed te zijn, curve was wel iets afgevlakt, maar niks om me zorgen om te maken.. maar als jij je zorgen maakt, moet je echt aan de bel trekken hoor, zeker als het je niet lekker zit..

één maand geleden

Reactie op Esmaee

Hi! Wat spannend… ben je ook al doorgestuurd naar het ziekenhuis? Bij mij k ...
jaa ik ben altijd al onder controle in ziekenhuis de doorbloeding van de navelstreng hebben ze na gekeken was wel goed maar zijn groei blijft toch best wel achter jaa dat doe ik ook