23 Reacties

één maand geleden

ik was 17 kilo aangekomen in de zwangerschap. En ik ben nu 9 weken en 3 dagen geleden bevallen via keizersnede en ben nu ruim 30 kilo kwijt. Voor mijn zwangerschap woog ik 100 in de zwangerschap 117. en nu 87 kilo🫢

één maand geleden

17 kilo aangekomen, 9 afgevallen, keizersnede woensdag 6 weken geleden, die 9 kilo was er binnen 1 week af daarna geen gram meer afgevallen helaas. Ben wel na 6 dagen gestopt met borstvoeding en probeer nu wel het wandelen op te bouwen om wat meer beweging te krijgen. Las laatst ook ergens dat het soms wel 9 tot 12 maanden kan duren voor je alles kwijt bent door de hormonen

één maand geleden

Hoi. Hier 7 weken geleden. Geen idee hoeveel aangekomen precies en hoeveel nu kwijt. Geef eerst nog borst voeding. Dus nu eerst nog niet af vallen. Zie ik later wel. Draag nog veel jogging en legging met jurken of rokken als ik uit huis ga 👍🏼🤗

één maand geleden

Ik was 17 kilo aangekomen, na 2 dagen was ik al 14 kilo kwijt, na 1 week was ik 16 kilo kwijt. Helaas blijft het daar nu op hangen (4 weken later). Ik pas wel mijn eigen broeken weer, maar ik heb duidelijk nog een buik, iets wat ik vorige keer naar mijn keizersnede niet had. Toen was ik 11 kilo aangekomen en 14 afgevallen. Ik hoop stiekem dat ik nu ook wel wat extra kilo's kwijt ga raken😅 maar ben bang dat het er nu niet in zit en dat ik voor altijd die stomme buik blijf houden en ik dus weer (net als in mijn jeugd, tienerenjaren en jong volwassen jaren) dik en achterlijk eruit zal zien... 🤷🏻‍♀️ tja zal wel bij me horen ofzo

één maand geleden

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit echt naar mijn gewicht heb gekeken, zolang ik goed in mijn vel zit - is de gedachte altijd geweest. Tijdens de zwangerschap natuurlijk wel alle weegmomenten, op het laatst rond de 80kg meende ik. Gister nog een controle gehad en stiekem even gekeken en zat op 69kg nu. Met die wetenschap wil ik er ook nog minimaal 9kg af, maar alles op z’n tijd

25 dagen geleden

Ik was 17 kilo aangekomen (waarvan toch zeker minimaal 4 kilo vocht). Ik ben 14 kilo afgevallen. Tenminste dat was vorige week toen ik op de weegschaal stond. 😉

25 dagen geleden

Ik was 16 kilo aangekomen en nu 14 afgevallen. Moet zeggen dat ik ook weinig tijd heb om te eten met newborn en peuter 😂

25 dagen geleden

Was tijdens de zwangerschap maar 6 kilo aangekomen. Ben de eerste maanden alleen naar afgevallen door hg (veel spugen)🙈 dat is het enige voordeel 🤣🤣. Moet nu nog 3 kilo afvallen

25 dagen geleden

Hier 20 kilo aangekomen en 11 afgevallen. Kindje is nu 6 weken. Ik heb vorige week 2 fijne nieuwe (goedkope) broeken gekocht omdat ik mijn normale nog lang niet pas. Zo voel ik me wel al een stuk prettiger door de dag heen! Afvallen komt over tijd wel weer..

25 dagen geleden

23 kg aangekomen en ongeveer 18kg afgevallen! De kleine meid is vandaag 5 weken oud en ook geboren middels een keizersnede. Ik hield ook mega veel vocht vast en ben blij dat ik weer normale voeten en enkels heb!

25 dagen geleden

Ik ben ongeveer 18 kilo aangekomen en nu, na 4 weken, 10 kilo ongeveer kwijt. De baby was al bijna 5kg en de placenta ook 1 kg, dus van mezelf nog niet zoveel kwijt. Vind het even niet zo erg, bij keizersnede duurt afvallen altijd langer dan een normale bevalling en ik geef ook geen borstvoeding. Dat zou het ook kunnen versnellen. Straks als ik alles weer normaal kan, gewoon meer bewegen en gezond eten! Ik draag nu mn spijkerbroek van de zwangerschap.

25 dagen geleden

Reactie op Myrthe<3

Ik was 16 kilo aangekomen en nu 14 afgevallen. Moet zeggen dat ik ook weini ...
Ahh eten is wel echt belangrijk!!misschien meer klaarzetten en meer porties maken dan nodig. Ik eet ook graag allerlei restjes en kook graag extra eitjes enzo .. De energie heb je echt nodig!

25 dagen geleden

Hier 7 weken geleden pas ook me broeken niet. 😴

25 dagen geleden

Ik was 14 kilo aangekomen en ben 7/8 kilo kwijt. 4 wk geleden de keizersnede gehad. Nou let ik wel weer op eten, maar eet nog steeds wel wat ongezonder dan voor de zwangerschap. Zie het ook als beloningen voor de inleiding, lange bevalling die ik had en uiteindelijk dan de keizersnede + alles wat vooraf gaat en nu met de gebroken nachten etc 😂 nu geef ik ook borstvoeding dus dieet en mag ik sowieso niet. Die broeken ga je echt nog een tijdje niet aankunnen en dat is logisch. Bij een vaginale bevalling gaat dat veel sneller. Geef het op z'n minst 6 weken

24 dagen geleden

Ohhhh mij nu 5 weken geleden. Kan mijn broeken niet dicht doen hoor. Tot frustratie aan toe. Nu 2e keer keizersnede. 1e keer keizersnede en borstvoeding toen paste ik mijn broeken met 3 q 4 weken al. Nu 5 weken geleden en geef sinds 2 weken geen borstvoeding meer en pas mijn broeken nog niet. Merk bij mijn heupen ook. Heb ook nog een bol buikje alsof je 3 mnd zwanger bent?? Hebben jullie ook dit of dit gehad? Ik maak me nu wel zorgen of ik alles wel weer ga passen??

24 dagen geleden

Reactie op KERS86

Ohhhh mij nu 5 weken geleden. Kan mijn broeken niet dicht doen hoor. Tot fr ...
Ik heb dit ook, zowel nu als mij mijn eerste keizersnede. het is nu zes weken geleden. En had zelfs vorige week dat ik teveel had gedaan waardoor het weer meer leek te worden! Herkennen mensen dat? Overigens had ik na m’n vorige bevalling niet dat ik alles weer paste helaas…

24 dagen geleden

Hier 6 weken na keizersnede. Was ongeveer 20 kilo aangekomen en ben nu zo’n 12 kilo kwijt. Nog heel wat te gaan dus. Heb nu broeken gekocht van maat 40, heb normaal 36..

24 dagen geleden

Hoi amy, Hier 16 kilo in totaal aangekomen. Na de keizersnede 7,5 eraf. Inmiddels is het 8 weken geleden en ben ik ooka 8 weken heel streng in een calorie tekort maar sindsdien bijna geen verschil op de weegschaal. Tot mijn grote frustratie. Het maakt me heel onzeker

24 dagen geleden

Reactie op 1994michelle

Hoi amy, Hier 16 kilo in totaal aangekomen. Na de keizersnede 7,5 eraf. In ...
En inderdaad heupen veel breder. Krijg mijn broeken met moeite over mijn billen en de rits nog geen millimeter omhoog 😢

24 dagen geleden

Reactie op Jgrundeken

17 kilo aangekomen, 9 afgevallen, keizersnede woensdag 6 weken geleden, die ...
Dit is precies ik, behalve dat ik nog steeds borstvoeding geef. Vanaf deze week wil ik weer rustig aan beginnen met sporten en mijn partner gaat weer aan het werk dus ik hoor dat dat er ook voor zorgt dat er minder wordt gesnackt en ik ook weer een beetje routine krijg in mijn eetpatroon.