8 Reacties

vorig jaar

Je kunt losse lakens kopen die je er omheen kunt doen, maar een vriendin van mij had een kussenhoes van het verschoningskussen gebruikt.

vorig jaar

Ik had ook een wieg met een rare maat. Standaard moltons heb ik er echt met een judo greep omheem gekregen en ik heb ook grotere gekocht en toen heel straks er omheen gedaan en overtollig onder matrasje gevouwen :) Hoeslaken weet ik niet, moet je zelf eens testen en kijken of je dat er goed onder kan stoppen. In het begin maak je het bedje super kort op. Misschien dat je het dan red met een kleiner formaat :)

vorig jaar

Ik heb hoeslakens en moltons van Jollein in de maat 40cm tot 50cm bij 80cm tot 90cm. (Allemaal bij mamaloes in de aanbieding dus vrij goedkoop) Ik gebruik ze hier op een matrasje van 50x80. Maar er is echt ruim stof over aan alle kanten. Durf te zeggen dat ze ook goed om 60x85 zouden passen. Als je niet iets in de juiste maat kan vinden is het denk ik de moeite waard te proberen.

vorig jaar

Er is al een topic over dit probleem zag ik. Misschien heb je daar wat aan. 馃槄 https://community.24baby.nl/forum/zwanger/hoeslaken-co-sleeper-maxi-cosi-MgAB1O

vorig jaar

Reactie op mamma4

Er is al een topic over dit probleem zag ik. Misschien heb je daar wat aan. ...
Ah super! Ik lees dat moltons en hoeslakens van de HEMA zouden moeten passen, dat zou top zijn!

vorig jaar

Reactie op Anne3621

Ah super! Ik lees dat moltons en hoeslakens van de HEMA zouden moeten passe ...
Ikea ook toch dacht ik even snel gelezen te hebben

vorig jaar

Reactie op mamma4

Ikea ook toch dacht ik even snel gelezen te hebben
Klopt, maar die zie ik op hun website nu niet meer terug

vorig jaar

Succes ermee. Er was ook al iemand die een box had overgenomen, had een aparte matrasmaat, was moeilijker wat voor te vinden 馃槄