9 Reacties
één maand geleden
Heel herkenbaar. Mijn man is vaak weg voor zijn werk wat kan variëren van 1 nacht tot een week. In het begin had ik dit gevoel heel erg, vooral toen onze eerste werd geboren. Ik moet je zeggen dat het bij mij nu wel veel minder is geworden door de jaren heen, ik merk alleen nog dat als hij er niet is ik nog meer alert ben op alle geluiden zowel binnen maar ook buiten en daardoor lichter slaap…
één maand geleden
Reactie op M0654
Jaa dit heb ik ook. Wat naar hè! Wat een onrust heb ik dan in mijn lijf
Ja die onrust is echt vreselijk! Ik voel het direct weer. A.s. donderdag is mijn man een avondje weg. Ik laat mijn schoonmoeder hier komen, zodat ik niet alleen ben met peuter en newborn. 🙈
één maand geleden
Oh vreselijk he ik heb dit ook. Ik ga ook allemaal dingen "bedenken" wat er kan gebeuren. Kijk wel 3 keer of ik de deuren op slot heb enz. Ik maak mezelf ook gewoon bang merk ik. Stel dat er ingebroken word, dat soort dingen. Als hij thuis is heb ik nergens last van, maar als hij er niet is maak ik mezelf helemaal gek.
één maand geleden
Ik was van weekend nacht alleen en dacht wat nou als mij nu wat overkomt dan zijn me twee jongens helemaal alleen thuis... Deuren op slot niemand die weet dat er wat aan de hand is... Of dat er iets met mij gebeurt is en dat de jongens dan al uren alleen zijn... Vreselijk .. sliep die nacht ook heel slecht...😅😅 Tips heb ik helaas niet... Gewoon stom dat je zo kunt jezelf gek maken
één maand geleden
Herkenbaar hoor, hier is mijn man ook net in een reeks nachtdiensten en val ik toch slechter in slaap, even controleren of traphekje dicht zit, toch nog even bij onze peuter gluren of ze wel lekker slaapt, dan steeds op de klok kijken hoe weinig slaap ik wel niet zal hebben🙈
één maand geleden
Ik kijk wel eens op Instagram welke moeders ook wakker zijn ‘s nachts en dan stuur ik een berichtje, dan voel ik me minder eenzaam.