20 Reacties

vorige maand
Misschien eens kijken wat je zelf eet ipv brood? Ik eet zelf amper brood want vind het niet zo lekker. Ik eet vaak een salade, soep, omelet, noedels/rijst of ik maak gezonde pannenkoekjes/muffins etc. Daar kan je natuurlijk mee variëren als je wil. Ik heb een zoon van 2,5 die wel helemaal gek is op brood, dus hij krijgt dat wel en mijn dochter begint nu ook met brood, maar ik zal met regelmaat ook andere dingen aanbieden.

vorige maand
Je zou ooo nog kunnen kijken nog het type brood wat je geeft. Mijn broer heeft een bakkerij in desem brood. Daar zit desem, water en meel in, dus 0 rommel. Welke rommel ben je bang voor? Want ik pannenkoeken, pap, crackers enzo zit allemaal granen. Ik zou meer kijken naar de ingredients ipv het product. Niet dat ik je niet snap hoor! Ik sommige broden zit indd veel rommel

vorige maand
Zuurdesem brood (bij de bio
winkel) Lekker met bv notenpasta, geprakte advocado ect 😄

vorige maand
Moet gelijk denken aan havermout(meel) zowel in pap vorm als een pannenkoekje of meer richting bananen brood ofzo maar dan natuurlijk zo gemaakt naar wat je kleine wel mag of je wel wilt geven!

vorige maand
Reactie op FemkeOof
Je kunt ook 2x een groentehapje geven. Dat doen wij ook :)
Goeie, dank je!

vorige maand
Ik geef ook geen brood. Ik eet zelf 2 keer per dag warm, gewoon groenten/rijst/soep etc. Dat geef ik ook aan mn zoontje.
Als hij ouder is dan wil ik zuurdesem brood geven, maar ook niet elke dag.

vorige maand
Reactie op JelineB
Waar haal je groenten en fruit? Want groenten/fruit uit de supermarkt die n ...
Zelf als je ze afwast. De pesticiden trekken door de huid in de vrucht. Een vriend van mij werkt in de fruitteelt en vertelde dat.

vorige maand
Je zou zelf met bio producten roggebrood kunnen maken en in plakjes invriezen.

vorige maand
We geven momenteel ook geen brood. En straks alleen zelfgemaakt zuurdesembrood. Wat we nu zoal eten is zoveel mogelijk biologisch en onbewerkt. Denk aan gekookte broccoli, asperges, wortels, avocado, fruit zoals banaan, kiwi, mango, peer. Ei (gekookt of omelet), goed gegaarde havermout met geplette zaden en noten. Vlees (vaak aan bot), sardientjes. Vaak zijn het ingrediënten van wat we zelf eten. Succes 🤗