26 Reacties

vorig jaar

Bierkratjes zijn een goed alternatief!

vorig jaar

Als je niet thuis gaat bevallen maar alleen voor de controles moet verhogen even vragen aan kraamzorg of het oke is zo, het bed is volgens mij 10cm lager, bij mij was het geen probleem maar ik beval in het zkh. Mijn zus heeft nog met bierkratjes gewerkt weet ik.

vorig jaar

Eventueel houten blokken of bierkratjes.

vorig jaar

Even aan de kraamzorg mailen, dan kan je wellicht verstelbare bedverhogers krijgen waar grotere poten ook op passen. Wij hebben zulke gekregen maar volgens mij zelfs met een nog groter plateau omdat we twee boxsprings naast elkaar hebben staan.

vorig jaar

Wij hebben een ander soort auping, wel met zo’n pootjes. We hebben gekozen voor kratten.

vorig jaar

Extra matras erop. Maar wij doen bed niet op klossen. Dan maar geen bed verschonen

vorig jaar

Passen die van een hulpmiddelbedrijf (medipoint bijv maar je hebt veel verschillende organisaties) ook niet? Daar kan je ze gratis lenen, vergoed door basisverzekering en wordt ook gratis bezorgd.

vorig jaar

Hier ook bierkratten omdat de klossen van medipoint in het midden niet passen. Bij de eerste ook met bierkratten erbij en dat ging perfect.

vorig jaar

Wij hebben ook een Auping Auronde, de eerste set van Medipoint paste bij ons ook niet, dus die teruggebracht. Heb nu bij Vegro andere opgehaald, met uitsparingen erin waar die poten doorheen zouden moeten kunnen op de manier zoals op de foto! Heb ze gister opgehaald maar ze zitten er nog niet onder, gaan we straks proberen denk ik..

vorig jaar

Wij hebben de klossen van de foto hieronder en konden bij mijn vorige bevalling gewoon eronder!

vorig jaar

Reactie op Mamavantwee24

Hier ook bierkratten omdat de klossen van medipoint in het midden niet pass ...
Hoe kom je aan lege bierkratten? Kun je dat leeg ophalen bij de supermarkt?

vorig jaar

Deze 5 jaar geleden gemaakt door mijn man..veel uitgeleend en nog zijn ze goed zitten er nu weer onder...

vorig jaar

Wij hadden er namelijk 12 nodig... Voor onze boxspring 🫣

vorig jaar

Reactie op bbirdy

Hoe kom je aan lege bierkratten? Kun je dat leeg ophalen bij de supermarkt? ...
Schijnt te kunnen ja, tegen betaling van statiegeld. Let wel op dat je bovenop de bierkratten nog planken legt om de druk een beetje te verdelen. Heb al meerdere verhalen gehoord van bierkratten die middenin de nacht doorzakten met een zwaar bed erop.. dan schrik je je een ongeluk denk ik 😂

vorig jaar

Reactie op Daph90

Schijnt te kunnen ja, tegen betaling van statiegeld. Let wel op dat je bove ...
Goed om te weten, dan moeten we dat maar eens navragen daar. En bedankt voor de tip dat wil je niet inderdaad haha

vorig jaar

Ik heb een hoog laag bed benden gekregen, via medipoint! Ideaal om beneden te hebben ook als er visite is vond ik bij de eerste Ons bed kan niet op klossen of verhoogd worden het is een bak zeg maar.. 🤣

vorig jaar

Hier is het gelukt met de bedverhogers met uitsparingen erin :)

vorig jaar

Reactie op Daph90

Hier is het gelukt met de bedverhogers met uitsparingen erin :)
Top! Hier was ik ook naar op zoek. Mag ik vragen welke hoogte je hebt? Begreep dat het bed tot 80 cm moet komen en die van ons komt nu tot 50. En jouw bedverhogers zien er wat lager uit dan 30 cm lijkt het... Ben benieuwd want ik vind 80 wel erg hoog 😅

vorig jaar

Reactie op Mandarijn90

Top! Hier was ik ook naar op zoek. Mag ik vragen welke hoogte je hebt? Begr ...
Bij onze kraamzorg was vanaf 70 genoeg. Maar dit verschilt per organisatie geloof ik.

vorig jaar

Thanks voor alle reacties! Ik had klossen via Medipoint maar nu andere besteld, hopelijk passen de poten van het bed daarin. Vind ik toch wat beter staan dan op bierkratjes, haha.. anders weer even verder kijken.