7 Reacties
één maand geleden
Ik lees even mee, hier hetzelfde.. vooral de avonden is ons zoontje vaak heel onrustig. Slecht aanhappen, gefrustreerd half drinken en weer wakker zijn 🥲. Misschjen te maken met het 1e sprongetje dacht ik?
één maand geleden
Ik herken dit wel heel erg, mijn zoon heeft dit ook wel eens. Maar zo sporadisch dat ik dacht dat het meer een oververmoeid/overprikkeld symptoom is. ik liet hem heel de dag dan contact slapen met mij, dat werkt wel. alsof hij “gereset” was daarna. Maar goed dan moet je die mogelijkheid wel hebben..
één maand geleden
Reactie op ellen95m
Ik herken dit wel heel erg, mijn zoon heeft dit ook wel eens. Maar zo spora ...
Hier is de mogelijkheid er zeker. Ik ben volledig afgekeurd dus 24/7 thuis. Hoe deed je dat contactslapen dan? Echt alle dagen of zo af en toe? Mijn vriend ligt ‘s avonds de hele avond met hem maar hij vindt het nog niet oke. Heb idd het idee dat het overprikkeld is misschien maar zelfs met hele rustige dagen heeft hij er last van.
één maand geleden
Ja hier het zelfde hoor, ons kleintje slaapt niet heel diep overdag behalve als tie in me armen ligt te slapen, in zijn bedje wilt tie zoiezo overdag niet in slapen maar in zijn nestje gelukkig wel zo nu en dan. Zijn huil/jammer momentje is rond 18:00/19:00 uur. Dit lijkt normaal te zijn voor de pas geboren baby’s het heeft te maken met het verwerken van de dag en met zijn darmpjes
één maand geleden
Hier ook zo , echt proberen van ze toch in slaap te krijgen desnoods in de draagzak of kinderwagen ofzo... hier is dat echt oververmoeidheid door te lang wakker te zijn en dan raken ze ook veel moeilijker in slaap. Als ik ze door de dag goed kan laten slapen is het onrustig zijn in de avond ook veel minder
één maand geleden
Hier precies hetzelfde en eigenlijk al vanaf de geboorte.. ik lees mee