7 Reacties
25 dagen geleden
Heb je een co sleeper? Dan kan je half in je bed hangen en half in zijn bedje hangen met hoofdjes tegen elkaar. Hou je een handje vast bijvoorbeeld/speentje in doen. Duurt eventjes maar zo valt mijn zoontje in slaap.
Mijn zoontje valt in slaap aan de borst, maar durf hem niet bij mij in bed te laten slapen. Elke keer dat ik hem verplaats is het dus ook huilen.. maar dan los ik het zo op. Werkt niet altijd dan zijn we gewoon lange tijd bezig met knuffelen, wegleggen en zo door
25 dagen geleden
Verwen ze ! Newborns hebben geen besef van welk bed etc wel merken ze warmte! Lekker knuffelen dus! Misschien inbakeren? Onze riv had dit ook en we bekeren nu in met meyco.. en slaapt nu gehele nacht door!
25 dagen geleden
Reactie op lindseywee
Verwen ze ! Newborns hebben geen besef van welk bed etc wel merken ze warmt ...
Ja overdag vind ik dit ook helemaal niet erg. Ik knuffel het liefst de hele dag. Maar ‘s nachts moet ik zelf ook een keer goed slapen. En ik ben bang dat het straks als hij ouder is moeilijk is af te leren. Vanaf welke leeftijd worden gewoontes ‘gewoontes’?
25 dagen geleden
Reactie op liz94oz
Ja overdag vind ik dit ook helemaal niet erg. Ik knuffel het liefst de hele ...
Verwennen kun je pas vanaf 6 maanden.
Op deze website kun je daar wat meer over lezen, misschien heb je er iets aan!
https://dalalounatuurlijk.nl/baby-verwennen-hechting/#:~:text=Verwennen%20betekent%20dat%20je%20iets,kan%20hem%20dus%20niet%20verwennen.