10 Reacties

één maand geleden

Hier ook! Eigenlijk bijna niet wakker 🙃🙃

één maand geleden

Reactie op Tupacisnotdead

Hier ook! Eigenlijk bijna niet wakker 🙃🙃
Nee, dat inderdaad ! Ik vind het ook veel te zielig om hem dan uit zijn slaapjes te halen. Mijn gevoel zegt dan, dat ze het nodig hebben. Alleen lees ik toch veel over 6 weken kindjes dat ze meer wakker moeten zijn o.i.d. denk ik nou.. hoe dan?😅

één maand geleden

Toevallig dacht ik vandaag hetzelfde! Mijn kindje (5weken) slaapt eigenlijk de hele dag? Tenzij hij drinkt of wanneer ik hem verschoon

één maand geleden

Reactie op Krsj1994x

Toevallig dacht ik vandaag hetzelfde! Mijn kindje (5weken) slaapt eigenlijk ...
Haha echt toevallig ! Ik dacht ook echt .. geef ik hem dan te weinig aandacht? Alleen als ik tegen hem zing o.i.d. valt hij op een duur gewoon weer in slaap😅😂 First time mommy hier dus ben ook echt benieuwd of er moeders zijn die ons kunnen vertellen of dit gewoon oké is😊

één maand geleden

Mijn zoontje slaapt de hele nacht goed, wordt om de 4uurtjes wakker en gaat dan weer slapen. In de ochtend merk ik dat hij ook vaker wakker is met kleine slaapjes, maar tegen het middaguur is het veeel slapen. Net als mijn dochter van 2 jaar, volg ik mijn kindje hier gewoon in. De één slaapt gewoon iets meer als de ander. We blijven vanzelf langere stukken achter elkaar wakker. Zolang ze hun snachts ook gewoon slapen, lijkt mij het niks om je zorgen over te maken.

één maand geleden

Zo lang je baby groeit is alles goed. En anders even navragen bij GGD🤗

één maand geleden

Reactie op MamavanDuko(L)

Zo lang je baby groeit is alles goed. En anders even navragen bij GGD🤗
Hij groeit wel heel goed!

één maand geleden

Van wie mag dat niet? Gewoon je kindje volgen in z’n eigen ritme. Bedenk je dat gemiddelden kunstmatig zijn en dat wakkertijden om die reden eigenlijk niet bestaan. Er is een grote variatie aan hoeveel uur baby’s slapen en die variatie wordt met wakkertijden helemaal doodgeslagen. Als je bij 100 baby’s onderzoek doet waarvan er een gedeelte 20u slaapt in een etmaal en een gedeelte 14u dan is de gemiddelde wakkertijd die voor die baby’s passend zou zijn ineens 17u en zou 20u of 14u afwijkend zijn. Dat is natuurlijk onzin. Volstrekt normaal dus zolang je kindje zich meldt voor een voeding en goed groeit 🤗

één maand geleden

Toevallig deze week ook een topic over geopend, hier dus nog een slaper!

één maand geleden

Hier ook een slaper, zolang hij/zij goed groeit is er niks aan de hand. Ene kindje heeft meer slaap nodig dan de andere. Geniet er nog van, voor je het weet willen ze niet meer slapen.