Hoi mama’s
Ons zoontje van 5 weken drinkt de laatste dagen ineens heel slecht aan de borst.
Ik geef volledige borstvoeding en eigenlijk gaat dat vanaf het begin best goed. Maar de laatste week loopt het steeds stroever.
Hij is heel driftig, beweegt zijn hoofd ineens heel obsessief maar hapt vervolgens heel slecht aan. En als hij dan goed zit dan laat hij ineens na een paar slokken weer los. En trekt aan mijn tepel etc
Ook wordt hij ipv slaperiger en rustiger richting het einde van de drink sessie juist steeds drukker en onrustige of gaat ineens heel hard huilen als hij los laat.
Nu drinkt hij afgelopen dagen ook ineens veel minder. We geven hem 1 flesje gekolfde melk voor het slapen (110ml) waar hij afgelopen 3 dagen ook maar 40ml van drinkt.
Deze nacht dronk hij maar bij 1 borst 4/5 minuutjes en wilde al niet meer..
Ons zoontje heeft helaas heel veel last van krampen ook al een paar weken en merk inderdaad dat hij veel scheten laat en pijn heeft. De krampjes piek zit er natuurlijk nog aan te komen😅
Zijn poep was gisteren overigens ineens groen ipv meer mosterd geel
Zijn er meer moeders die dit herkennen?
Ik vind het erg pittig afgelopen weken met ons lieve zoontje die zoveel moet huilen van de krampjes☹️
Maar merk nu met de stroeve borstvoeding ook dat ik me onzeker begin te voelen of ik het allemaal goed doe. Probeer echt rust en liefde te geven aan ons mannetje maar soms is het zo frustrerend…