7 Reacties
5 dagen geleden
Mijn zoontje sliep eerst ook vanaf 23;00 tot 07:00 , de laatste dagen komt die ook in de nacht en steeds eerder
5 dagen geleden
Hier het zelfde! Normaal 23:30 laatste fles en dan rond 7 a half 8 weer.
Nu komt hij tussen 1 en 2 weer in de nacht
5 dagen geleden
Reactie op Babyoktoberjongen
Hier het zelfde! Normaal 23:30 laatste fles en dan rond 7 a half 8 weer.
N ...
Pittig weer even, hopelijk komen ze gauw weer in het oude ritme!
5 dagen geleden
Deed mijn zoontje ook met 8 weken. Om de 2 uur ongeveer. Is een regeldag gok ik. Hij is nu 9 weken bijna en slaapt opeens de nacht weer bijna door.. dus denk dat het weer goed gaat komen! Hij komt nu overdag om de 2 uur ongeveer en slaapt dus de nacht zo goed als door! Gaat om 6 uur naar bed en slaapt 10 uur achter elkaar door😊🤞
5 dagen geleden
Reactie op Sbeer
Deed mijn zoontje ook met 8 weken. Om de 2 uur ongeveer. Is een regeldag go ...
Och wat heerlijk! Dankjewel voor je positieve reactie, dan komt het hopelijk snel weer goed 😊
5 dagen geleden
Hier ook een baby van 8 weken die vorige week opeens de voeding van 23u oversloeg en dus sliep van ongeveer 20:30 tot 2:30 en van 3 tot 6. Nu opeens komt hij om 20, 23, 2 en 5. Soms krijg ik hem ook met geen mogelijkheid terug in slaap en ligt hij alleen maar vrolijk naar me te lachen waardoor ik tussen voedingen echt maar een uur slaap krijg. Wil zo graag het ritme van vorige week terug🤣
5 dagen geleden
Reactie op ymsvw
Hier ook een baby van 8 weken die vorige week opeens de voeding van 23u ove ...
Ja zo was het ritme van mijn zoontje inderdaad ook. Zoals ik nu lees lijkt het een fase te zijn dus hopelijk komt het oude ritme (of beter haha) snel terug 😊