17 Reacties

vorig jaar

Mijn dochter heeft het ook altijd warm, altijd rode wangetjes , soms denk ik dan van heeft ze koorts maar dan is haarctemperatuur gewoon perfect 😂

vorig jaar

Ja heel herkenbaar en als ik hem dan kleed naar wat hij nodig heeft krijg ik altijd commentaar dat ik mijn kleintje niet goed aankleedt...

vorig jaar

Mijn oudste zoon en man allebei zo warmbloedig! En jawel de jongste nu ook 🤣 terwijl moeders hier een echte koukleum is... Dus herkenbaar hoor 🙋🏼‍♀️

vorig jaar

Ja heel herkenbaar. Mijn dochter heeft het ook snel warm. Doe ook meestal een teddypakje aan naar buiten en als het echt koud is een dekentje maar echt als het buiten rot weer is. Snachts ben ik ook altijd bang dat ze het te warm heeft in haar slaapzakje terwijl het bij ons echt maar rond de 15 en max 17 graden is in de slaapkamer.
Oh zo fijn om dit te lezen hier ook enorm herkenbaar😅 thuis vaak gewoon in zn korte mouwenromper maar naar buiten vind ik het nog zo zoeken. Gewone kleertjes (broek en truitje/lange mouwen shirt) aan en in de maxi cosi een wikkeldeken en in de wagen lekker dikke deken en eventueel nog z’n jasje aan. Hij zweeeet zich een ongeluk, waardoor hij ook flinke smetplekken heeft

vorig jaar

Ons meisje ook vooral snel warm. Laatst in een koude auto 20 minuutjes, zat ze in normale kleren in een voetenzak, helemaal klam toen we thuis kwamen..

vorig jaar

Mijn dochter heeft het ook snel warm. Laatst een leuke sweater aangedaan. Lag ze daar met knalrode wangetjes het heet te hebben.. Hoe doen jullie dat in bed? Dochter slaapt in slaapzak met mouwen vd hema. Met sokjes en een romper met korte mouwen.. Het is in de slaapkamer nu 14graden. Het was nog kouder en ze sliep alsnog. Heb maar een lakentje over haar heen gedaan. Voor de zekerheid. Maar haar nekje is gewoon normale temperatuur. Ben dan toch bang dat ze het koud heeft. Vooral dat ik op internet zie dat min temp op de slaapkamer 16 moet zijn . .

vorig jaar

Fijn dat hij zo lekker warm is van zichzelf. Als je je kindje wilt helpen om de warmte beter te kunnen reguleren kan je het beste wol of wol/zijden kleding gebruiken. Mensen denken vaak dat wol alleen is om het warm te hebben, maar dat is niet zo. Het reguleert de warmte beter, dus als hij het te warm heeft kan hij ook zijn warmte beter kwijt. Google maar eens. 😉

vorig jaar

Reactie op Suznn

Mijn dochter heeft het ook snel warm. Laatst een leuke sweater aangedaan. L ...
Als ze het te koud zou hebben zou ze er wakker van worden. Ik onthoud altijd dat ze het beter te koud als te warm kunnen hebben. Toen onze dochter ineens twee nachten weer ineens wakker werd dacht ik dat ze het wat koud zou hebben, met een laagje extra slaapt ze weer lekker door.

vorig jaar

Hier ook snel warm heeft ie echt van zijn vader denk ik🤣 hadden een zak ik de maxi cosi maar er maar weer uitgehaald

vorig jaar

Reactie op Noortje32

Fijn dat hij zo lekker warm is van zichzelf. Als je je kindje wilt helpen o ...
Ja we zijn echt fan van merino wol! Doet het hier idd ook goed

vorig jaar

Reactie op Noortje32

Fijn dat hij zo lekker warm is van zichzelf. Als je je kindje wilt helpen o ...
Dus een wollen onderlegger zou misschien ook handig zijn of niet?

vorig jaar

Hier ook! Zoontje is altijd warm en onze dochter van 1,5 ook. Temperatuur altijd keurig rond de 37 graden, maar gewoon warmbloedig haha

vorig jaar

Ja hier ook een mannetje die het heel snel warm heeft. Ons eerste zoontje is/was een onwijze kouwkleun. Al die dikke teddy/wollen pakjes zijn veel te warm voor de kleine nu. En dan deed ik er bij mijn oudste nog een dikke wollen deken over 😂🙈

vorig jaar

Heel herkenbaar! Mijn zoontje heeft nu een aeromoov in de maxi cosi omdat hij altijd heel erg zweet en dan gewoon een dun dekentje, behalve als we echt buiten gaan wandelen dan doe ik wel wat dikkere dekens natuurlijk. En in huis altijd romper zonder mouwen en een dun tshirt met lange mouw. En nooit een dekentje of iets in huis, want dan begint hij meteen te zweten. Hij heeft ook vaker rode wangen en dan dacht ik ook dat hij koorts had, maar zijn temperatuur is dan perfect inderdaad. Mijn vriend en ik zijn ook allebei warmbloedig

vorig jaar

Reactie op Suznn

Dus een wollen onderlegger zou misschien ook handig zijn of niet?
Ik weet het niet. Ik gebruik het wel, maar weet niet of dat ook hetzelfde effect heeft.