23 Reacties

14 dagen geleden

Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar mijn zus gebruikt van babypark de We-Too bad set en is er tevreden mee. Zitje had ze los erbij gekocht maar heeft ze maar 1 of 2 keer gebruikt. Waarschijnlijk ga ik ook voor de We-Too bad set voor mn 1e

14 dagen geleden

Reactie op merr24

Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar mijn zus gebruikt van babypark de W ...
Fijn dat het haar goed bevalt heb hem even op gezocht, lijkt het zelfde als de luma badset. Ik had bij m’n zoontje ook z’n zitje heb hem maar en paar keer gebruikt. Hopelijk bevalt het je dalijk net zo als je zus ik wacht nog eventuele reacties af en dan gaan we en keuze maken Dankje voor je reactie 😍

14 dagen geleden

Reactie op Sylvanaaww

Fijn dat het haar goed bevalt heb hem even op gezocht, lijkt het zelfde als ...
Ah oke! Hopelijk😊. Graag gedaan!

13 dagen geleden

Wij hebben de luma badset toen gekocht voor onze zoon en is voor ons prima. Wel de grijze/antraciet kleur. Wij hoeven dus voor ons meisje geen nieuwe set aan te schaffen 😉 geen idee of die er in het roze is, maar als je de standaard van het andere badje nog hebt en je hebt er fijne ervaringen mee, waarom zou je dan niet alleen kijken voor een roze badje? Of heb je alles al weg gedaan omdat je ook aangeeft gehad? 🙈

13 dagen geleden

Ik lees even mee! Ik ben ook opzoek naar een badje, maar wel een die wat langer mee kan, waar ze ook nog prima in kunnen zitten als ze 2 zijn.

13 dagen geleden

We to badsetje van de babypark hebben wij in de roest kleur 👍🏼

13 dagen geleden

Losse vraag, gebruiken jullie ook een emmertje die erbij hoort? Wij hebben nu alleen het badje van luma of hoe vulde jullie het badje

12 dagen geleden

Reactie op saskia98

Ik lees even mee! Ik ben ook opzoek naar een badje, maar wel een die wat la ...
Wij waren fan van het Stokke XL badje. Wij vonden hem ook heel praktisch in onze wat kleinere badkamer omdat hij opvouwbaar is.

12 dagen geleden

Reactie op hildetje

Wij waren fan van het Stokke XL badje. Wij vonden hem ook heel praktisch in ...
Dankjewel!

12 dagen geleden

Reactie op tes manuaal

Losse vraag, gebruiken jullie ook een emmertje die erbij hoort? Wij hebben ...
In het begin met gewoon een schone emmer. Later het badje gewoon in de douche gezet, kan je m ook makkelijk leeg laten lopen.

12 dagen geleden

Opvouwbaar stokke bad :)

12 dagen geleden

Wij gaan voor de bebe jou dit keer. Bij mijn zoontje de we to gehad maar die werd al gauw te klein..

12 dagen geleden

Reactie op saskia98

Ik lees even mee! Ik ben ook opzoek naar een badje, maar wel een die wat la ...
Wij hebben de Bébé-jou sense en ons dochtertje van bijna 2 zit daar nog dagelijks in :)

12 dagen geleden

Reactie op VH93

Wij hebben de Bébé-jou sense en ons dochtertje van bijna 2 zit daar nog dag ...
Ah dankjewel! Die is nog mooi ook :)

12 dagen geleden

Wij hebben bij onze eerste kindje Luma gebruikt. Gaan we nu ook herbruiken omdat we deze toch in huis hebben. Achteraf gezien was ik direct voor Stokke gegaan. Deze hebben we nu voor onze eerste (we hebben geen bad) en is zo fijn qua opbergen.

12 dagen geleden

Ik koop geen badje meer wij gaan douchen wij hebben hem de eerste week hooguit gebruikt maar douchen is praktischer en daarbij minder nodig badje was echt hier een sta in de weg. We hadden trouwens een bebe jou

12 dagen geleden

Reactie op Lotte0212

Wij hebben de luma badset toen gekocht voor onze zoon en is voor ons prima. ...
Oké fijn dat het goed bevalt en je hem nu weer kan gaan gebruiken 🥰 nee ik heb alles nog alleen wij hebben toen ook een blauw standaard er bij gepakt en vind het dan en beetje raar en roze badje en blauw standaard . Mijn man kwam opeens met het we hebben ook nog en badset nodig wat vind je van deze en dat was de luma en er is wel en roze set van 😊

12 dagen geleden

Reactie op DenOordt

We to badsetje van de babypark hebben wij in de roest kleur 👍🏼
Lijkt veel op de set van Luma dacht ik 😊

12 dagen geleden

Reactie op Kayleigh_xx

Wij gaan voor de bebe jou dit keer. Bij mijn zoontje de we to gehad maar di ...
Ja mij lijkt het idd wel dat deze kleiner zijn dan de bebe jou

12 dagen geleden

Reactie op hildetje

Wij waren fan van het Stokke XL badje. Wij vonden hem ook heel praktisch in ...
Heeft de stokke xl ook een houder? Wij hebben de stokke op het oog omdat we de xl nog heel groot vinden ogen en geen houder ervoor zagen