11 Reacties
16 dagen geleden
Mijn baby is ook 9 weken en begint ook rond die tijd vaak al aan zijn nacht. Eerst liet ik hem slapen en werd hij meestal rond 3 uur voor het eerst wakker voor een fles, maar aangezien ik dan meestal 2x er uit moest ‘s nachts doe ik sinds deze week tussen 10 en 11 nog een flesje geven. (Droomvoeding)
16 dagen geleden
Vanaf wanneer sliepen jullie kindjes ‘door’?
Mijn zoontje is nu 7 weken, maar komt ook snachts nog om de 4/5 uur..
16 dagen geleden
Mijn zoon van 9 weken slaapt sinds kort nachten door of 6uurtjes achter elkaar.
Ik probeer om 06:30/07:00 te starten met voeding, mocht hij slapen dan laat ik hem lekker liggen!
Je hoeft je baby’tje niet wakker te maken,meld zich vanzelf wanneer die honger heeft.
De laatste fles heb ik nu staan tussen 21:00/22:00. Meestal slaapt hij door tot 06:00/06:30. Soms nog een nachtvoeding en dan komt die tussen 3 en 5.
Het is go with the flow van je kindje😊
16 dagen geleden
Reactie op BabydeRave
Vanaf wanneer sliepen jullie kindjes ‘door’?
Mijn zoontje is nu 7 weken, ma ...
Mijn zoon van 9 weken slaapt sinds een paar dagen de nachten door. Heel af en toe komt hij nog tussen 3&5 voor een voeding dan bied ik hem 100ml aan dat is voor hem voldoende om weer 4 a 5 uurtjes te slapen.
15 dagen geleden
Mijn zoontie van 8 weken begint ook tussen 17/18 vaak aan de nacht. Geef wel borstvoeding dus hij slaapt dan 3 of 4 of 5 uurtjes daarna onrustig wakker krijgt hij borstvoeding gaan we naar boven en dan komt hij vaak om de 3 of 2 uur tot ochtend. Hij zal t wel nodig hebben denk ik.. zo vroeg. Maar van zo lang doorslapen als de andere zeggen dat heb ik niet hoor haha
15 dagen geleden
Hoe zit het met de wakkertijden overdag? Is je kindje misschien te vaak te lang wakker? Ik kreeg de tip om m’n kindje niet langer dan de ideale wakkertijd wakker te houden. 17.00 is inderdaad misschien wat vroeg, 18.00 valt nog wel mee geloof ik. En belangrijk is natuurlijk ook, hoe gaat de nacht? Als die onrustig is dan kun je proberen het eea aan te passen, maar slaapt je kindje goed door, dan heeft hij het misschien nodig. Droomvoeding is denk ik een goed idee om te voorkomen dat hij in de nacht vaker gaat komen. Geen idee of je hier wat aan hebt, maar met name een goede balans tussen slaap en wakkertijden zou kunnen helpen denk ik. Succes!