5 Reacties

vorige maand

Hier hetzelfde 🥲 Ik volg ook even

vorige maand

Hij is nu ook gewoon erg huilerig en moe, hij begint nu zelf ook een beetje paniekerig te doen als ik hem wil aanleggen en dan bijt hij dus en gaat alleen maar harder huilen. Dan kies ik ervoor om een fles te geven met gekolfde melk. Hij is momenteel ziek, krijgt antibiotica en is aan de diarree dus hij moet wel voldoende drinken…

vorige maand

Je kunt inderdaad "au" roepen. Even loskoppelen en het later nog eens proberen. Doet ie het weer is een flesje een alternatief. Maar het klinkt ook wel alsof ie even niet weet wat ie met zichzelf aanmoet door ziek zijn, dus ik verwacht dat het bijten over een paar dagen weer weg zal zijn. Mijn oudste beet in fases soms. Maar nooit langer dan een paar dagen en vaak wel als ze bijvoorbeeld nieuwe tandjes had

vorige maand

Misschien de tepel ter hoogte van z’n neusje houden zodat z’n mondje goed opengaat? Want in principe hoort z’n tong over de tandjes heen te liggen met drinken zegmaar

vorige maand

Update: Hij was echt ziek en weigerde de borst compleet. Ben blijven aanbieden en kolven. Toen hij zich wat beter voelde hapte hij ineens weer aan! Inmiddels bijt hij nog wel eens maar dan is hij niet hongerig genoeg of afgeleid. Het helpt om dan even te wachten en/of een rustige ruimte op te zoeken.