50 Reacties

5 dagen geleden

mijn baby komt ook om de 3 uur en is 8weken

5 dagen geleden

Reactie op Noorx

Ik lees zo veel topics dat baby’s klokje rond/8 uur slapen, mijne komt ook ...
Hier ook elke 3u en tegen de ochtend zelfs elke 2 uur. Overdag ook elke 2 uur en einde van de middag rond clustertijd elk uur. Je bent zeker niet de enige 🤗

5 dagen geleden

En als je m ‘s nachts verdikt met jpm? Wellicht dat hij/zij dan langer vol zit en dus langer slaapt

4 dagen geleden

Reactie op Noorx

Ik lees zo veel topics dat baby’s klokje rond/8 uur slapen, mijne komt ook ...
Mijn kindje is morgen 9 weken. Word hier ook super onzeker van. Onze kleine man komt na 3 uur echt ieder half uur/uur…

4 dagen geleden

Reactie op J_hp

Mijn kindje is morgen 9 weken. Word hier ook super onzeker van. Onze kleine ...
Lukt het je om je kindje op een andere manier te sussen? Mijn dochter wordt vaak ook eerder wakker maar dan krijg ik haar vaak rustig door haar te laten sabbelen op mijn vinger of op mijn buik te leggen en nog even verder te slapen. Soms pakt mijn vriend haar in de draagzak en slaapt ze daar verder. Op die manier rek ik tot de volgende voeding. Als ze echt honger heeft werkt dit niet en krijgt ze natuurlijk ook gewoon de borst

4 dagen geleden

Reactie op J_hp

Mijn kindje is morgen 9 weken. Word hier ook super onzeker van. Onze kleine ...
Mijn baby is bijna 10 weken. Je hoeft echt niet onzeker te zijn. Het is heel normaal allemaal.

één dag geleden

Mijne kwam vannacht iedere 2 uur… was ook pittig

één dag geleden

Meiden een baby tje hoort om de 3 uur te komen. Zo is het maagje gemaakt door moeder natuur. Ga niet overvoeden hoe fijn het ook zal zijn om door te slapen, i feel jullie maar het word beter echt waar.

één dag geleden

Reactie op maloou3

Meiden een baby tje hoort om de 3 uur te komen. Zo is het maagje gemaakt do ...
Om de 2 uur kan ook hoor, vooral omdat ze ‘s nachts te moe zijn om elke keer goed te drinken en dus eerder honger krijgen. Maar idd het is normaal!