10 Reacties

één maand geleden

Zit ventiel goed van de fles. Ik heb nog met satéprikker door gaatje gedaan en sindsdien doet mijn zoon minder lang over de fles. Want die zoog eerst de speen vacuüm omdat ventiel niet goed open was. Anders kan je ook nog kijken naar een andere fles. Misschien doet die beter op dokter Brown fles.

één maand geleden

Na het klaarmaken van de fles even de dop los en opnieuw vastdraaien en niet “volle kracht” dicht draaien zeg maar

één maand geleden

Vaak zit onder het ventiel ook dicht of verstopt. Wij zijn gestopt met deze flessen.

één maand geleden

Wij hadden dit ook met difrax en zijn toen een grotere speen gaan proberen. Dat ging toen te snel en toen overgestapt naar dr brown. Nu gaat het veel beter. Is zijn tongriem gecheckt ook? Hebben ze bij ons met 2 weken ook nog geknipt. Nu doet hij er weer 20 min over!

één maand geleden

Reactie op zara6

Vaak zit onder het ventiel ook dicht of verstopt. Wij zijn gestopt met deze ...
Naar welke fles zijn jullie overgestapt?

één maand geleden

Reactie op Liss.x

Wij hadden dit ook met difrax en zijn toen een grotere speen gaan proberen. ...
Oh dat is fijn, moet ik een afspraak maken bij de huisarts voor zijn tongriem? Of checkt het consultatiebureau dit?

één maand geleden

Reactie op purpledyson

Oh dat is fijn, moet ik een afspraak maken bij de huisarts voor zijn tongri ...
Je kan dit door het consultatiebureau laten checken of een lactatiekundige.

één maand geleden

Reactie op purpledyson

Oh dat is fijn, moet ik een afspraak maken bij de huisarts voor zijn tongri ...
Bij ons de lactatiekundige maar het consultatiebureau kan het ook 😊

één maand geleden

Hebben jullie flessen die jullie aanraden waarbij jullie baby iets sneller drinkte?

één maand geleden

Reactie op Liss.x

Wij hadden dit ook met difrax en zijn toen een grotere speen gaan proberen. ...
De dr Brown flesspenen passen ook op een difrax (en andersom) als je de smalle varianten hebt iniedergeval ;)