9 Reacties
7 maanden geleden
Vrij weinig ben ik bang🥲 hier hetzelfde. Het is echt al een maand lang feest geweest in de nachten. Nu het idee dat ze begrijpt dat ze terug kan rollen en wordt niet meer overstuur. Alleen nu is ze ziek dus weer drama 's nachts🥲
Maargoed strekking van wat ik wil zeggen is dat je kindje echt moet wennen en leren dat op de buik wakker worden niet erg is, dus inderdaad overdag oefenen en heeeeeel veel geduld hebben.
Sterkte🫶🏻
7 maanden geleden
Slaapt hij pas sinds kort op z’n buik? Hadden dat eerst ook, is ook even wennen voor hem natuurlijk. Ik denk dat dat vanzelf wel over gaat hoor :)
7 maanden geleden
Reactie op m2391
Hij slaapt sinds kort op zijn zij, maar hij snapt niet dat hij op zijn buik ...
Hier precies hetzelfde!! Kan nog niet terug rollen. Erg gezellig ‘s nachts. Probeer overdag veel te oefenen met terugrollen en het Nunki laken werkt soms ook nog wel eens. Fase’s fase’s😅
7 maanden geleden
Mijn zoontje kan sinds deze week zelf terugrollen op zijn rug, maar begrijpt dat niet als hij in bed op zijn buik belandt. Hier ook krijsen gillen tot we hem op zijn rug leggen. Maar dan vaak klaarwakker.
7 maanden geleden
Wij hebben dit ook een tijd gehad en nu is het over. Ik ben bang dat het afwachten is 😅
7 maanden geleden
Haha hier ook! Overdag rolt hij alle kanten op, dat lukt echt prima. Maar in zijn bed draait hij op zijn buik en niet meer terug 😅. Echt sinds een weekje ofzo. Hij blijft ook niet plat op zijn buik liggen maar komt helemaal omhoog, zoals bij spelen. Kijkt dan mega verward om zich heen en begint te huilen, moet hem ook telkens terug draaien 😛.
7 maanden geleden
Reactie op unknown2024
Mijn zoontje kan sinds deze week zelf terugrollen op zijn rug, maar begrijp ...
Vandaag tijdens een dutje draaide hij op zijn buik, is in stilte verder gaan slapen, 2 uur lang 😱 hij werd zo tevreden wakker. Hij heeft buikliggen altijd vreselijk gevonden! Tot een paar weken geleden nu hij veel rolt.