12 Reacties

één maand geleden

Lees mee!! Laatste 3 dagen doet mijn zoontje het ook.. net rustig in slaap in zijn bedje en ineens gillen en huilen….

één maand geleden

Reactie op Charlotte456

Lees mee!! Laatste 3 dagen doet mijn zoontje het ook.. net rustig in slaap ...
Wordt hij dan ook wakker? Is het echt zo’n ik heb honger huil of net zoals bij mij echt een gil? Alsof hij een nachtmerrie heeft. Ik ben echt enorm geschrokken, wat vervelend ook voor jou en jou baby!

één maand geleden

Soms kunnen ze ineens hard gillen bij het poepen of het passeren van gassen, misschien is het zoiets

één maand geleden

Reactie op blessing1

Wordt hij dan ook wakker? Is het echt zo’n ik heb honger huil of net zoals ...
De ene keer slaapt ie gewoon door en de andere keer blijft hij een tijdje huilen! Het is echt harde gillen ook.

één maand geleden

Vannacht is het gewoon echt een gil alsof hij schrikt? :( ik vind dit zo zielig

één maand geleden

Onze zoon doet dit vanaf dat hij 3 weken is; hij is nu 8 weken. Ik heb het een keer gefilmd en aan de kinderarts laten horen en zij gaf aan dat het waarschijnlijk verborgen reflux is. De voeding loopt dan terug waardooor ze de adem inhouden en daarna een snak doen naar adem. Dit kan eruit komen als een hoge schreeuw / gil omdat ze ook schrikken en het ongemak geeft

één maand geleden

Reactie op Yanaaaa

Onze zoon doet dit vanaf dat hij 3 weken is; hij is nu 8 weken. Ik heb het ...
Oke wat bijzonder en heeft jouw zoon ook wat gekregen tegen verborgen reflux?

één maand geleden

Heb je een drukke dag met veel prikkels gehad? Misschien is hij wel aan het dromen/de dag aan het verwerken. Die van mij doet het soms ook

één maand geleden

Reactie op Smus

Heb je een drukke dag met veel prikkels gehad? Misschien is hij wel aan het ...
Nee eigenlijk een prikkelarme dag gehad met hem. Maar ik moet wel zeggen dat hij grieperig overkomt, zijn neus is dicht en hoest een beetje. :(

één maand geleden

Mijn zoontje word wel huilend wakker als hij nog niet is uitgeslapen dus nog verder wil slapen. Ik probeer hem dan weer in slaap te helpen

één maand geleden

Reactie op blessing1

Oke wat bijzonder en heeft jouw zoon ook wat gekregen tegen verborgen reflu ...
Hij heeft een koemelk allergie en reflux is een symptoom daarvan. Zit nu op koemelkvrije voeding dus dat doen we eraan

één maand geleden

Hier gebeurd dat wel eens als ze n krampje heeft in dr slaap. Daarna slaapt ze ook meteen weer door