15 Reacties

8 maanden geleden

Hij ligt overigens nu in een slaapzakje onder het Nunki lakentje

8 maanden geleden

Mijn dochter is ook een baby die erg van bewegen houd. Sinds ze rolt niet meer ingebakerd ze tijgert nu soms echt heel het bed door maar slaapt nu ook vaak op haar buik dus wij hebben het maar los gelaten soms valt ze gelijk in slaap en soms duurt het even.

8 maanden geleden

Ik laat mijn zoontje maar gewoon z’n gang gaan. Hij ligt ook overal en nergens en sinds twee dagen slaapt hij ineens op zijn buik. Ik gebruikte ook nog een lakentje om hem op zijn plek te houden, maar dat werkt nu niet meer (en vind ik ook geen fijn idee als hij op z’n buik ligt). Hij heeft overigens geen moeite met in slaap vallen. Hij rolt nog wat heen en weer, friemelt wat met z’n knuffeltje en dan valt hij vanzelf in slaap.

8 maanden geleden

Denk dat je hier ook weer even doorheen moet. Ik zou hem gewoon laten gaan. 🙃 Zolang hij niet de hele tijd huilt valt hij vanzelf in slaap

8 maanden geleden

Hier hebben we het nunki lakentje weer weggehaald en slaapt hij vaak op zn buik

8 maanden geleden

Hier slaapt dochter iets rustiger op de buik, gelukkig kan ze inmiddels zelf draaien. Op de rug blijft ze inderdaad onrustig. We kunnen terugkijken op de babyfoon en soms stuitert ze de hele nacht dr bed door 😅.

8 maanden geleden

Onze baby is sinds hij een paar weken oud is al erg beweegelijk en ligt daarom in een slaapzak zonder deken.
Stoot jullie kindje zich niet? We zijn het aan het proberen zonder nunki laken, maar het inslapen gaat vooralsnog veel moeilijker.

8 maanden geleden

Onze zoon is druk aan het oefenen met kruipen, maar dat betekend dus ook in bed, continu omrollen en proberen. Zelfs als die eigenlijk te moe is, en dan heb ik een kind dat huilt als die niet op zijn buik mag, maar ook als hij op zijn buik ligt en kruipen lukt niet. Heb het dus maar los gelaten 🤣

8 maanden geleden

Hier ook een beweeglijke baby. Had hem ook eerst in slaapzak onder een dekentje, maar dat werkt ook niet meer. Heb het maar losgelaten want hij rolt het hele bed door en valt soms op z'n buik in slaap.

8 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt met een slaapzak, dus ik doe altijd de achterkant van zijn slaapzak insteken tussen matras en de spijlen. Hierdoor denkt hij dat hij niet kan draaien, werkt tot nu toe!

8 maanden geleden

Wij hebben precies hetzelfde gehad. Nunki lakentje weggehaald en sinds een weekje nu in allerlei posities aan het slapen. Hij slaapt goed in een slaapzak en wordt ‘s nachts niet echt meer wakker.

8 maanden geleden

Onze dochter gaat ook het hele bed door, ligt graag op der zij en rolt dus regelmatig van de ene kant naar de andere, maar ook dwars en achterstevoren. Vaak doet ze dit tijdens der slaap. Ik zou het dus zeker niet gaan beperken. Ze leren steeds meer bewegingsvrijheid te hebben om comfortabel te gaan liggen.

8 maanden geleden

Ons zoontje is ook mega beweeglijk. Ligt in een slaapzak maar houdt rustig 360-graden tourtjes door het hele bed (heeft ook nog een vloer/juniorbed, dus veel ruimte). We laten hem lekker. Héél soms dat ik hem recht leg als hij bovenin niet verder kan en echt gaat mopperen. Maar dat is zelden. Het is ook nog een buik-en zijslaper, heb me er helemaal bij neergelegd: slaap is slaap.

8 maanden geleden

Hier gaat ze ook het hele bed door. Ik ben blij dat ze zelf kan bewegen en dus ook zelf een lekkere houding kan vinden. Ookal ziet ie er voor ons ongemakkelijk uit haha. Mijn oudste heeft dit ook altijd gedaan. Sinds ze over is naar haar peuterbedje met een dekbed blijft ze redelijk netjes liggen. Dacht dat deze overstap heel moeilijk zou zijn, maar viel reuze mee. We hebben haar net voor haar 2e verjaardag over gelegs