8 Reacties

21 dagen geleden

Kan me voorstellen dat hij alsnog na 7 uur niet eten al wat trek heeft, ookal is z’n fles al wat hoger? Hij is nog ‘maar’ 8 weken. Als je hem tot later rustig wilt houden misschien z’n laatste fles iets later doen, zo rond 23:00 zodat hij tot 6/7 in de ochtend doortrekt? Klinkt alsof hij klaar is om de dag te starten 😊

21 dagen geleden

Krampen?

21 dagen geleden

Hier start rond 04:30u standaard de onrust tot een uur of 7. Het zijn hier krampjes.

20 dagen geleden

Denk niet dat het krampen zijn want als ik hem de speen geef slaapt hij binnen 5 minuten weer. Fles later geven had ik ookal geprobeerd maar dan valt hij echt in slaap. Het is te doen te, ben 5 min uit bed en kan dan weer verder slapen maar ben gewoon benieuwd wat het kan zijn die onrust rond hetzelfde tijdstip. Ik klaag zeker niet want hij slaapt al heerlijk door!

20 dagen geleden

Twee maanden is nog vrij jong om niet meer in de nacht te drinken. Misschien is ie moe en dan is ie wel tevreden met een speen maar eigenlijk heeft ie wel honger? Ik zou proberen dan gewoon een flesje te geven

20 dagen geleden

Kan gewoon zuigbehoefte zijn, maar vind hem ook wel echt jong om hem nu al zo lang zonder fles te laten, dus ik zou zeker een fles proberen

20 dagen geleden

Oh mijn eerste sliep 3 jaar geen enkele nacht door... En nu voor het eerst vandaag me baby van 8 weken hele nacht door en ik schrok wakker ervan dacht shit hij mist een voeding...😅 Meestal komt onze nog 1 of 2 keer in de nacht en dat is prima... Ik voed op verzoek! Je raakt gauw gewend aan de nachtjes dat ze doorslapen maar hij is nog best jong! 🙈 Onze kleine man slaapt sinds 3 dagen op ze buik. Ipv elk uur wakker laat hij er nu gewoon soms 5 uur tussen.. wat een verschil en gaat me niet om het langer slapen maar voor hem zelf want hij was zo onrustig en moe zo sneu...

20 dagen geleden

En elk kindje is natuurlijk anders qua drink behoefte en slapen ☺️ miss had die idd gewoon zin in zs speentje ...