10 Reacties

3 uur geleden

Zeker. Om dezelfde reden is onze zoon net voordat hij 2 weken was naar zijn eigen kamer gegaan. Voor de voeding neem ik hem mee naar mijn kamer en daarna gaat hij retour. Nu moet ik zeggen dat wij over het algemeen een goede slaper hebben en ik er vaak s nachts maar 1 keer uit moet

3 uur geleden

Reactie op MoedervanLars

Zeker. Om dezelfde reden is onze zoon net voordat hij 2 weken was naar zijn ...
Ah wat goed. Ja zij slaapt wel na de voeding wanneer ze op mijn schoot ligt, maar wanneer ik haar in haar cosleeper doe is zij weer wakker. Heb je daar nog tips voor? Want ik zie het niet zitten om 10x heen en weer te lopen als ze in haar bedje ligt haha

3 uur geleden

Hier een dochter van 9 weken, KV ipv BV. Maar wat hier gigantisch helpt is een slaapzak! Ze slaapt nu van 23 tot ongeveer 6/7 door al twee nachten. Misschien is het geluk, maar die slaapzak is er ook pas twee nachten nu

2 uur geleden

Reactie op Fleurbrndsn

Hier een dochter van 9 weken, KV ipv BV. Maar wat hier gigantisch helpt is ...
Hier ook! Ik geef bv en kunstvoeding en ik heb sinds deze week de slaapzak nou ze slaapt als een roosje! Hele nacht doorgeslapen deze nacht!

2 uur geleden

Heb je oordoppen en white noise Al geprobeerd? Hierdoor kan ik vooralsnog wel met haar op de kamer slapen. Als ze 鈥榮 ochtends onrustiger wordt slaapt mijn vriend met haar en ga ik naar de logeerkamer om nog even prikkel arm te slapen na de laatste nachtvoeding. Is niet helemaal de ervaring waar je om vraagt maar zo werkt het voor ons in ieder geval nog wel voorlopig!

2 uur geleden

Ons zoontje sliep ook even 2 weken op zn eigen kamer. Voelt gewoon niet goed dus vannacht weer bij ons geprobeerd... Oh wauw wauw wat een nacht.. niet geslapen 馃ケ馃槾 dus vannacht weer op eigen kamertje, helaas 馃槄

2 uur geleden

Dank jullie wel! Ze heeft de love to dream slaapzak. Ik weet het gewoon niet zo goed waar ik voor beide goed aan doe. Ze slaapt nog niet door maar goed ze is nog klein. Wil vooral dat ik na de voedingen niet lang bezig ben met haar in slaap doen, als ze in haar eigen kamer ligt. En dat onrustige tussendoor.. dat hoor ik dan hopelijk niet meer. Ik ben nu gewoon z贸 moe dat ik het allemaal even niet zo goed meer weet 馃ズ

2 uur geleden

Reactie op Noorx

Dank jullie wel! Ze heeft de love to dream slaapzak. Ik weet het gewoon nie ...
Rond deze periode werd ik ook wel echt heel moe en heb ik soms door de dag een wat gekolfd zodat ik de nacht voeding van 2 uur over kon slaan en mijn vriend die gaf. We doen dit nu ongeveer een keer per week als ik echt even helemaal op ben. Ik slaap dan op de andere kamer. Of hij slaapt met haar en belt mij als ze voedingen wil 鈥榮 nachts waardoor ik alleen dan even op en neer kom en daaromheen geen prikkels heb. Klinkt allemaal niet heeel gezellig als ik het zo opschrijf maar het zorgt er wel voor dat ik het vol kan blijven houden en het ook leuk blijf vinden (ook niet onbelangrijk). Misschien kun je daar nog wat in uitproberen?

茅茅n uur geleden

Reactie op asil122

Rond deze periode werd ik ook wel echt heel moe en heb ik soms door de dag ...
Ja goeie! Ik vind het voeden niet eens erg, hoop alleen dat ze daarna gauw in slaap valt aangezien mijn man elke dag moet werken. Misschien ga ik dit doen, of in haar eigen kamertje. Ik denk er even over na. Bedankt iig!

茅茅n uur geleden

Reactie op Noorx

Ah wat goed. Ja zij slaapt wel na de voeding wanneer ze op mijn schoot ligt ...
Helaas nietof gelukkig voor mij. Die van ons kun je s nachts zo wegleggen en dan slaapt hij