10 Reacties
9 dagen geleden
Reactie op Bowden
Uhm aangeven aan je vriend dat ze hier nog veel te klein voor is en hem ver ...
Jaa hij heeft dit met 2 weken oud ook al gedaan ( alleen toen gooide hij haar niet de lucht in het was meer die beweging van hoog naar laag) toen al uitgelegd maar blijkbaar is dat niet in zn hoofd blijven zitten. Hij denkt namelijk soms dat ik als moeder overbezorgd ben en dus overdrijf
9 dagen geleden
Hi mama! Je overdrijft echt niet!!! Je man is onverstandig met jullie kleintje..
Vanavond / vanacht zou ik jullie meisje in de gaten houden of ze afwijkend gedrag vertoond.
Je vriend zou ik echt heel streng toespreken en misschien nog eens een filmpje over shaken baby laten zien (heeft hij die ook in de kraamweek bekeken? Bij ons was dat verplicht). Hopelijk begrijpt hij het! Succes
9 dagen geleden
Dit kan echt nog niet met zn kleine baby 🙈
Ik zou je partner toch echt op het hart drukken dit voorlopig echt niet meer te doen. Hij moet nog een paar maanden geduld hebben en dan kan hij haar vrolijk in de lucht gooien.Maar nu.... .Hell no!!
9 dagen geleden
Reactie op MamaJ2009
Hi mama! Je overdrijft echt niet!!! Je man is onverstandig met jullie klein ...
Ik was flink even ontploft van de schrik en woede dus denk gelukkig dat hij het niet weer zou doen maar de angst dat er iets aan de hand kan zijn met de kleine is er zeker dus ik bel bij de eerste kleinste verandering direct !
9 dagen geleden
Reactie op Naz_khan
Ik was flink even ontploft van de schrik en woede dus denk gelukkig dat hij ...
Ja snap ik.
Bij twijfel gewoon bellen😉
Zal vast niks ergs zijn