27 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op Rosaliex
Goedemorgen! Hier is het gisteravond goed gegaan! Wat was er anders?
- voed ...
Je hebt je baby wakker gehouden van 17:00 uur tot 23:00 uur?
2 dagen geleden
Ik zou inderdaad ook zeggen overprikkeld, clusteren, reflux, darmkrampjes of inderdaad misschien overdag te veel slapen…
Klinkt misschien gek maar als mijn zoontje niet moe genoeg is en ik probeer hem te laten slapen door hem heen en weer te wiegen in mijn armen dan gaat hij ook echt krijsen. Hij wil het liefste zelf zitten en om zich heen kunnen kijken. En alleen als hij echt heel
Moe is dan wil hij in mijn armen liggen
16 uur geleden
Wij hebben dit ook gehad tot week 8 ongeveer, is zo pittig! Ze was ontroostbaar dus wij kozen er na een paar weken voor haar gewoon in bed te leggen en dan om de paar minuten even troosten. Uiteindelijk viel ze dan dood op in slaap. Omdat het huilen bij ons overdag ook toenam ben ik zelf koemelkvrij gaan eten ivm borstvoeding. Dit leek erg te helpen. Of dit het is geen idee, maar het huilen is nu savonds over het algemeen nog maar een half uurtje. Bij ons was het dus echt een kwestie van volhouden en die weken uitzitten. Je probeert alles maar niks werkt, het is zo frustrerend...Heel veel sterkte!! Hopelijk wordt het bij jullie ook ineens minder!
10 uur geleden
Hier was dit ook het geval. Wij hebben de flessen verdikt met jbpm en hij drinkt echt 2 flessen in 2u tijd. Ik las al bij vorige reacties dat het niet echt op clusteren lijkt. Maar misschien als je de fles in het donker in haar kamer geeft? Of wat hier ook hielp bij ontroostbaar huilen was wandelen en/of uurtje rijden met de auto. Dan sliep hij meestal nog net 20 minuten om het een beetje te doorbreken. Hoop dat het snel beter gaat bij jullie!