8 Reacties
21 dagen geleden
Ik ga mee lezen.. want oh wat is dit herkenbaar! Hier een meisje van bijna 7 weken.
Partner heeft zelfs het idee dat ik haar heel de dag vast heb, omdat ze tussen 19 en 23 niet in de box, Co sleeper of eigen bedje wilt slapen.. terwijl ze van 11 tot 15 altijd in haar eigen bedje ligt en ‘s nachts in de co sleeper, zonder problemen.
21 dagen geleden
Reactie op Fleurbrndsn
Ik ga mee lezen.. want oh wat is dit herkenbaar! Hier een meisje van bijna ...
Zwaar he?! Hier ligt ze helaas nog nooit in de cosleeper of eigen bedje. De box overdag lukt heel soms, maar eigenlijk nooit om te slapen. De draagzak wordt hier dus veelvuldig ingezet, waardoor je een klein beetje de handen vrij hebt, maar toch ook weer niet echt.
21 dagen geleden
Reactie op Rookie88
Zwaar he?! Hier ligt ze helaas nog nooit in de cosleeper of eigen bedje. De ...
En in de buggy of tijdens het auto rijden? Wilt ze dan wel slapen?
Vanuit CB nog de tip gekregen om eventueel het bedje voor te verwarmen, zelfde temperatuur en omstandigheden zeg maar. Kan je wel signalen merken als ze moe is?
19 dagen geleden
Misschien dat je partner kan investeren in huid op huid contact? Dat schijnt ook bij partner goed te helpen voor de binding. En wel gewoon blijven doen wat je nu doet. Ze heeft wellicht tijd nodig om aan hem te wennen, maar door het te blijven doen moet dat vast goed komen! 🍀 sterkte ermee!
19 dagen geleden
Hier juist andersom, onze dochter van nu 7 weken huilt en krijst meer bij mij als ik met haar alleen thuis ben, de twee keren dat m’n partner haar had was ze heel rustig en sliep ze veel. Toeval of denkt ze van, laat ik me nu maar ff gaan? 🤣 Maar we krijgen haar dan wel weer allebei op hetzelfde niveau rustig. Vraag me af hoe dit kan. Herkenbaar voor meer?
19 dagen geleden
Reactie op JelineB
Hier juist andersom, onze dochter van nu 7 weken huilt en krijst meer bij m ...
Voel jij je snel gestrest door het huilen? Baby’s voelen goed aan of iemand zich gespannen of gestrest voelt. Ik had het in het begin een keer en toen zei mijn vriend ook neem even pauze en hij nam het toen kort over, zodat ik het er even uit kon lopen.