23 Reacties

één maand geleden

Bij mij ligt de onze ook vaak aan de linkerkant. Soms maakt ze ineens een wilde draai en ligt ze onderin mn buik of rechts. Vaak ligt ze dan met haar ruggetje naar links en haar hoofd rechtsboven. Denk dat dit haar favoriete houding is, maar hoop dat ze zich later wel met haar hoofdje naar beneden draait 🤣

één maand geleden

Ik had dit ook tot gisteren toen had ik het idee dat mijn kindje gedraaid is en de punt nu uitsteekt aan De andere kant

één maand geleden

Ik heb precies het zelfde als jij haha. Baby ligt ook rechts en als ik lig dan zie je rechts ook echt een bult. Alle bewegingen zijn meestal ook rechts. Heel soms in het midden. Maar meestal rechts. Heel apart 😅

één maand geleden

Bij de eerste ook alleen maar rechts! En nu weer!

één maand geleden

Haha hier ook bijna altijd rechts. Bij mij ligt de placenta aan de rechterkant/zijkant voor dus ik heb het idee dat dat zijn verschuil plekje is. Voel de bewegingen wel echt overal en hij verplaatst zich ook vaak maar schiet dan toch weer terug naar rechts 😂

één maand geleden

Grappig, bij mij ook vooral rechts! Is echt zijn favoriete kant

één maand geleden

Haha mijn jongetje ligt ook het liefst rechts!

één maand geleden

Hier ook zo! 😅 zowel in mijn vorige zwangerschap bij mijn zoontje als nu mijn dochter liggen ze helemaal rechts , je ziet ook echt daar de bolling van hun rug 😅

één maand geleden

Bij mij ook! Zo grappig, ik heb altijd een bult rechts, en links de voetjes

één maand geleden

Hahaha grappig dat meer baby's dit doen!

één maand geleden

Heel herkenbaar, ligt al weken rechts en met zijn hoofdje naar beneden. En ook vaak dat de buik rechts dikker is en er echt een bult zit. Nu mag die zo nog wel even blijven liggen, voelt wel vertrouwd 😊

één maand geleden

Ja is bij mij ook. Oudste dochter had ook een voorkeur voor rechts 🤷‍♀️😂

één maand geleden

Hebben jullie ook met dit weer dat dan 1 van je enkels/voeten ook iets meer gezwollen is als de ander? Toevallig las ik net een heel oud bericht ergens dat een vk had gezegd dat dit met elkaar te maken had. Was even gaan googlen omdat m’n rechterenkel/voet dikker is als links. En ons kindje ligt wel meer rechts. Dus benieuwd of dat misschien bij meerdere ook is 🙈

één maand geleden

Zowel de oudste als deze zitten rechts. Zijn voor zover ik weet niet eens links geweest 😂

één maand geleden

Haha ja! Ook op rechts. Echt zo’n ei buik. Soms dan voelt het even echt vervelend en als ik kijk dan zie je echt een hele scheve buik. Hij ligt alleen wel constant met zijn voetjes links en naar beneden en zijn hoofdje boven…. Dus ik hoop heel erg dat het hem nog lukt om te draaien 🙏🏻

één maand geleden

Jaa hier ook! Zelfs echt veel meer striemen en rode plekken op een kant van mn buik 😂

25 dagen geleden

Mijn baby heeft geloof ik al 33 weken de linkerkant van m’n baarmoeder niet gezien.. 🤣 allllltijd rechts. Soms best vermoeiend (beetje pijnlijk) haha. Afwisseling zou wel eens prettig zijn zou je denken.🤪

25 dagen geleden

Hier ook en ook rechts. Bij mijn zoontje precies hetzelfde.

24 dagen geleden

Mijn oudste lag helemaal links, deze kleine mup rechts ☺️

24 dagen geleden

Mijne is een linkse/ midden😆 heel af en toen gooit ie zichzelf ineens helemaal naar rechts. Maar het is vooral een "kijk mama hoe ver ik je buik uit kan rekken" kereltje. Wat ik vervolgens met pijn in mn kringspier moet bekopen🙃