23 Reacties
2 maanden geleden
Hier een baarmoederafwijking, eenhoornig, waardoor mijn baarmoeder anders groeit. Mijn baarmoeder groeit langer / smaller omhoog en lag onlangs bij de meting ook weer hoger dan gemiddeld. Aan de linkerkant van mijn buik gebeurd vrijwel nooit wat.. daar zit ook geen eileider of eierstok, hoort bij de afwijking. Als ik sta zie je daar over het algemeen weinig tot niets van gelukkig, ik heb een ronde buik. M'n buik staat wel echt duidelijk naar voren en is strak.
Bij de eerste een stuitligging, die heeft altijd rechtop gelegen rechts/ midden. Met zn voetjes naar beneden. De 2e zijn we verloren aan vroeggeboorte. M'n 3e paste zich iets meer aan, door lekker z'n beentjes in te trekken of naar rechts ver in m'n zij. En begon al wat optijd in te dalen. Nu m'n 4e (36+4) ligt heel erg hoog, ook vooral op rechts met het grootste deel van z'n lijfje. Hij ligt graag languit lijkt het. Duwen in mijn maag en bewegen langs / door m'n ribben heen.. wanneer ik lig lijkt hij soms ook echt midden op m'n buik te liggen. Indalen is er nog niet bij helaas..